borabora Skrevet Februar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 Steve O og et par til kommer til Norge... 27 mars i Oslo... http://www.tvprat.net/vis.php?sid=18&aid=1218 Noen som skal dit? Jeg og han som har skrevet artikkelen kjøpte billetter i dag....:D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboCG Skrevet Februar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 Hvor får man bestilt billetter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Februar 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 Originally posted by TurboCG Hvor får man bestilt billetter? Jeg var innom posten bare.. 215 inkludert avgifter. Betong på Chateau Neuf... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboCG Skrevet Februar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 Usj.. da erre vel 18-års da.. og jeg som blir 18 7 dager etter showet.. jaja får vel prøve uansett :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Februar 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 Originally posted by TurboCG Usj.. da erre vel 18-års da.. og jeg som blir 18 7 dager etter showet.. jaja får vel prøve uansett :) Tror det er 18 ja... Men vet ikke hvor strenge de er i døra der jeg.... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg