Gå til innhold

Fjernstyrt sentrallås

Ranger emnet

Satrixen

Anbefalte innlegg

har samme opplegg på min golf(altså sentrallås men ikke fjernstyrt). Skjønner ikke hvorfor 1kjøper ikke tar seg råd til dette, men det får nå så være.. Poenge var likefullt at jeg dro innom den lokale vw forhandleren og forhørte meg om pris på dette.. Hørte av en kompis at det kosta kanskje en 1000lapp... Vel, svaret jeg fikk var ca 6000 for den billigste løsninga.. Kanskje vi ikke er kompetente nok her i nord, men fy faen.. bakoversveis å planene godt glemt ja!!

Golf 1.6 '02 - Koser meg nå!: )

Golf 1.6 '99 - kjempebil!

Nissan Primera SRi '96 - en katastrofe fra start til mål

Toyota Corolla '87 - min første kjærlighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk akkurat ettermontert fjernstyrt sentrallås på min golf i går. Ble nesten 2 lapper på den lokale sjappa.

Bilradiospesialisten i trondheim skulle ha ca. 1500 ferdi montert.

Delene koster ca. 1000,-

Fikk satt inn noe som het Enforcer er vist denne

Audi A4 B8 2.0 TDI 170hk Q

VW Golf IV 98 1.9 TDI 110hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk akkurat ettermontert fjernstyrt sentrallås på min golf i går. Ble nesten 2 lapper på den lokale sjappa.

Bilradiospesialisten i trondheim skulle ha ca. 1500 ferdi montert.

Delene koster ca. 1000,-

Fikk satt inn noe som het Enforcer er vist denne

Og det fungerer bra? Er vel ikke umulig å montere det selv sikkert håper jeg. Må si det hadde vært greit å ha ja! :)

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fungerer greit det ja, men vet ikke om jeg ville ha montert det selv. Kommer an på hvor mye peiling du har det :) men noen igjen påstår at det er enkelt igjen da så, det går jo å prøve i hvertfall.....

Mekanikeren som gjorde det for meg brukte 1,5 time på det....

Audi A4 B8 2.0 TDI 170hk Q

VW Golf IV 98 1.9 TDI 110hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde samme dritt som deg... sentral-lås, men ingen fjernstyring....

Kjøpte samme type styring som de selger på Bil-Exstra... Speed-Tech eller noe sånt?..... ga rundt 900 kr for det...

Monterte det selv... Tok en liten time det... ikke noe problem...Tror jeg skal har pakningen og tegning på det enda.... kan sikkert rote frem serie-nr og slik hvis du ønsker.... finnes i fler forskjellig modeller... alt ettersom hva slags system det er på bilen din..... regner med at du har det samme som meg...

:)

Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!!

98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421

Powered by http://www.dreamtm.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde samme dritt som deg... sentral-lås, men ingen fjernstyring....

Kjøpte samme type styring som de selger på Bil-Exstra... Speed-Tech eller noe sånt?..... ga rundt 900 kr for det...

Monterte det selv... Tok en liten time det... ikke noe problem...Tror jeg skal har pakningen og tegning på det enda.... kan sikkert rote frem serie-nr og slik hvis du ønsker.... finnes i fler forskjellig modeller... alt ettersom hva slags system det er på bilen din..... regner med at du har det samme som meg...

Ja det hadde vært kjempefint! Er så lei å drive å rote i mørket etter det hullet.. :rolleyes: Men hvordan er det med frekvensen den sender? Er det forskjellig fra sender til sender? Litt kjipt hvis en bare kan kjøpe fjernkontrollen løst som går overens mellom biler hvis du skjønte den.. Bra det følger med tegninger så det er muligå montere selv!

Bilen er jo en Comfortline 1998 modell 1.6. SKulle vel tro at det var samme system da :)

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du aktiverer den selvlærende fjernkontrollen mot senderen.

Skal du ha ekstra fjernkontroll, må den aktiveres ved hjelp av den gamle som fulgte med senderen.

Altså, ødelegger du fjernkontrollen nytter det ikke å bare kjøpe en ny fjernkontroll.

Dermed er det heller ikke mulig å bare kjøpe en fjernkontroll og gå rundt å åpne biler :)

eller.no

2000 Golf IV

[x] 01 Polo 6N2

[x] 87 360GL

[x] 86 360GLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm... har kikket litt etter, men har ikke funnet pakningen og det... men det vet de jo på butikken. mener det er 4 ledninger som skal kobles inn på hoved-kontakta til sentral-låsen(i dørsiden). ved hjelp av strøm-tyv el lignende.

Hver enkelt enhet har sin kode, så det skal du ikke tanke på....

Er ikke noe vanskelig... Detta klarer du nå... hehe

Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!!

98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421