Predatorz Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Har en 320i som jeg har satt i en 325i maskin i, men bruker det samme originale eksosanlegget som sto på 320en. Gir dette dårligere effekt? Og er eksosmanifolden lik? Må åsså ha en ny bakpotte det er rusta hull i mitt. Har ikke råd til noe dyrt effektanlegg enda, hva kan jeg kjøpe litt billig med to rør ut? Siter BMW MPOWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Predatorz Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Og et spørsmål til. Noen av de nyere e30 325i kommer med katalysator, hvis denne og lamdasonen kobles av, vil det skje noe? At motoren fusker? Eller noe? Siter BMW MPOWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 325i er dobbelt hele veien, nyere 320 har dobbelt hele veien de også. Jeg merker ingen forskjell med sonden inn eller utkoblet i min e34 med m20. Jeg har foressten et strøkent originalt eksosanlegg til en 325i. Komplett med frontrør, mellompotte og bakpotte. PM ved interesse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roargaarder Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 325i er dobbelt hele veien, nyere 320 har dobbelt hele veien de også. Jeg merker ingen forskjell med sonden inn eller utkoblet i min e34 med m20. Jeg har foressten et strøkent originalt eksosanlegg til en 325i. Komplett med frontrør, mellompotte og bakpotte. PM ved interesse. hei, har du eksonanlegget fremdeles? isåfall send meg en mld på 90872242 så ringer jeg deg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilmegleren Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Hei. har et komplett BMW M3 eksosanlegg som passer til E-30. Med katalysator og 2x3 toms rør ut bak. Originalt BMW anlegg med grove rør og en brutal endestuss. Hadde planer om å sette dette på min 88 325i men har aldri kommet så langt. Kan dette brukes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg