Gå til innhold

Lillehammer : Dodge Ram STR-10 og Playerbmw

Ranger emnet

olehenri

Anbefalte innlegg

Hadde en tråd her før om den svarte srt 10 som går i lillehammer, men fant den ikke igjen.. hehe

var på interdekk i dag å bestillte med nye sommers dekk, å der sto bilen gitt, en som jobber der som har den..

fikk endelig tatt et bilde av den, men bildet suuger max.

ganske fete felger på den og..

srt10.bmp

Og en kjerre til som går på lillehammer, en av de mest latterlige bilene jeg noen sinne har sett!

En svart bmw e36 av ukjent merke med ei liiiita tynn gull potte, lexus lykter, kølsota ruter, SPOILER, og div.

en av våre nye landsmenn som kjører den,

han har også klistra en bakrutestreamer som det står " Young Player " på. står også det på sideskjermene foran på den..

ler hver gang jeg ser den.. hehe.. dårlig bilde av den og..

playerbmw.bmp

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor er vingen og fangeren?

Ram_SRT-10_1B.jpg

ikke lett å se forskjell da...

sorry pirkinga... doh

Fangeren er der, og spoileren er fjerna, deksel over hele luka bak.

tror du ikke på meg, stikk på interdekk på lillehammer å se selv! :)

edit: dårlig vinkel på bildet så du ser ikke frontfangeren, han som har den frakter mye ting bakpå så derfor vingen ikke er der tror jeg..

Sto i 30 min å kikka på denna bilen i dag så det er en srt-10, snakka ikke med eieren, men en kollega av han om bilen

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror deg jeg, bare det at bildet var sykt lite/dårlig.

så det var litt vanskelig å se....

smart å fjerne den vingen da, får ikke inn en høyball en gang (org.) :)

kunne godt vært en rumble bee og....

- Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 |

[X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) |

|TeamSideways|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
RAM`N ble stjålet for ca 2 uker siden........... :s

Enda en gang skjønner man hvorfor den vanlige mannen i gata ikke kan ha en fet bil om dagen :fuckme2: Lar du en Evo/M3/Supra stå på gata en dag, ber du om det... Faen ass, burdte ikke vært sånn!! Helvetes biltyver :aug: :fuckme2:

Kan'ke eie fet bil før man har egen garasje og overvåkning vøtt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en gang skjønner man hvorfor den vanlige mannen i gata ikke kan ha en fet bil om dagen :fuckme2: Lar du en Evo/M3/Supra stå på gata en dag, ber du om det... Faen ass, burdte ikke vært sånn!! Helvetes biltyver :aug: :fuckme2:

Kan'ke eie fet bil før man har egen garasje og overvåkning vøtt...

e

de som driver interdekk på lillehammer som eier den bilen, store interdekk dekaler på siden og sånn, den har pleid å stått utafor sjappa med retning mot e6 for å promotere el no.

saken er, at de som har tatt den, først brøt seg inn i butikken, tok så nøkkelen, og stakk.

den har også blitt tatt i en fotoboks i romerike etter det tror jeg at jeg leste

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e

saken er, at de som har tatt den, først brøt seg inn i butikken, tok så nøkkelen, og stakk.

den har også blitt tatt i en fotoboks i romerike etter det tror jeg at jeg leste

F*** til mange tapere om dagen..Har de ikke hørt om å spare seg opp til sin egen bil?!

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider