Gå til innhold

Fra cubic feet til liter!

Ranger emnet

Jeez

Anbefalte innlegg

Det er såpass altså?

Skal bygge ei kasse for en kamerat nå, og nedi eska subben kom i låg det en lapp med noen parametere. Her stod også VAS og noen tall med "cuft" etter seg. Men da er gjerne ikkej dette mål på kasse alikevel da?

I tilfelle: Står ingenting om det er lukka eller porta kasse, men eg syns 121 liter var en del for et Boss-element til 800,-. Hadde jo planlagt å bygge ei lita koslig ei på 30liter elns når eg ikkje fann andre opplysninger..

Volkswagen - Da weißt man, was man hat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tilfelle: Står ingenting om det er lukka eller porta kasse, men eg syns 121 liter var en del for et Boss-element til 800,-. Hadde jo planlagt å bygge ei lita koslig ei på 30liter elns når eg ikkje fann andre opplysninger..
121 L kasse for et 800,- Boss element må være feil!!

99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036

85' Mærche

X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er såpass altså?

Skal bygge ei kasse for en kamerat nå, og nedi eska subben kom i låg det en lapp med noen parametere. Her stod også VAS og noen tall med "cuft" etter seg. Men da er gjerne ikkej dette mål på kasse alikevel da?

Vas angir overhodet ikke hvilket kassevolum du skal benytte. Vas forteller hvilket volum som har samme fjeringstivhet som elementets oppheng.

mvh

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, der ser du.. Null peiling :o

Fins det en enkel måte å berekne et ca litermål vha. desse oppgitte verdiane

Res. freq - 25

QMS - 3,46

QES - 0,39

QTS - 0.35

VAS - 4,28 cuft

Eller tar noen på seg denna utfordringa og? :idea:

Volkswagen - Da weißt man, was man hat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...

Om man går til http://www.google.com, skriver inn "XX cubic feet in liters" og trykker enter kommer svaret med en gang. I Firefox trenger man ikke engang trykke enter, svaret dukker opp så fort man har skrevet inn teksten :)

Man kan også "Google" veldig mye annet; "XX usd in nok" for å regne fra dollar til norske kroner, "XX inches in cm" for å regne fra tommer til centimeter, og mye mer!

På den måten slipper man å måtte åpne et nytt browservindu, finne bokmerket og deretter skrive inn konverteringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider