Jeez Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Noen som veit om noen kalkulatorer på nett, eller tar utfordringa på strak arm? Eg vil vite kor mange liter 4,28 cuft er! Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Dette er 121,2 liter 1 cubic foot er 28,32 liter. Sjekk http://www.convert-me.com/en/ for online omregning mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Det er såpass altså? Skal bygge ei kasse for en kamerat nå, og nedi eska subben kom i låg det en lapp med noen parametere. Her stod også VAS og noen tall med "cuft" etter seg. Men da er gjerne ikkej dette mål på kasse alikevel da? I tilfelle: Står ingenting om det er lukka eller porta kasse, men eg syns 121 liter var en del for et Boss-element til 800,-. Hadde jo planlagt å bygge ei lita koslig ei på 30liter elns når eg ikkje fann andre opplysninger.. Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 I tilfelle: Står ingenting om det er lukka eller porta kasse, men eg syns 121 liter var en del for et Boss-element til 800,-. Hadde jo planlagt å bygge ei lita koslig ei på 30liter elns når eg ikkje fann andre opplysninger..121 L kasse for et 800,- Boss element må være feil!! Siter 99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036 85' Mærche X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Det er såpass altså? Skal bygge ei kasse for en kamerat nå, og nedi eska subben kom i låg det en lapp med noen parametere. Her stod også VAS og noen tall med "cuft" etter seg. Men da er gjerne ikkej dette mål på kasse alikevel da? I tilfelle: Står ingenting om det er lukka eller porta kasse, men eg syns 121 liter var en del for et Boss-element til 800,-. Hadde jo planlagt å bygge ei lita koslig ei på 30liter elns når eg ikkje fann andre opplysninger.. Vas angir overhodet ikke hvilket kassevolum du skal benytte. Vas forteller hvilket volum som har samme fjeringstivhet som elementets oppheng. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Ja, der ser du.. Null peiling :o Fins det en enkel måte å berekne et ca litermål vha. desse oppgitte verdiane Res. freq - 25 QMS - 3,46 QES - 0,39 QTS - 0.35 VAS - 4,28 cuft Eller tar noen på seg denna utfordringa og? :idea: Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arosa 1.0L Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Online "unit converter" mellom alt på himmel og jord: http://www.digitaldutch.com/unitconverter/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Sattan og da! Den går rett i favoritter! Tusentakk! Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Anbefaler heller denne: Convert @ joshmadison.com Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Om man går til http://www.google.com, skriver inn "XX cubic feet in liters" og trykker enter kommer svaret med en gang. I Firefox trenger man ikke engang trykke enter, svaret dukker opp så fort man har skrevet inn teksten :) Man kan også "Google" veldig mye annet; "XX usd in nok" for å regne fra dollar til norske kroner, "XX inches in cm" for å regne fra tommer til centimeter, og mye mer! På den måten slipper man å måtte åpne et nytt browservindu, finne bokmerket og deretter skrive inn konverteringen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Anbefaler heller denne: Convert @ joshmadison.com denne her var helt rå, anbefales, tror ikke det finnes et måleenhet som ikke finnes i den kalkulatoren. Tar lite plass og. ;) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg