KooPa TropA Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Er bare 2 stråler på min 86-mod. Men passer dobble dyser fra 88' rett på, så skal jeg skaffe slike. Ta med deg den ene dysa når du skal handle. Jeg gjorde det på Opsahl i Drammen, fikk feil alikevel. Jeg har en 85 modell og fikk til 88 modell, ikke samme festene i panseret. Dro på Albjerk Auto og der klarte de å finne riktig. Får ikke tak i dette på Torshov, Bilxtra o.l. Jeg fikk bare til svar at de hadde sånne med neonlys og sånt. Siter 2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat 2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Jepp, det var den... De passer på, er ulike fester, men doble stråler på begge typene nå. VW har visst forenklet, så nye dyser har to stråler hver uansett hvilket år du skal ha til. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg