tplassen Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Det trekket som er langs sidene i bagasjerommet, det er i samme stoff som bagasjeromgulvtrekket...det er borte hos meg så jeg idag...lurer på hvor det tok veien?? :rolleyes: Skulle gjerne hatt det til begge sidene...+ deksler å det som måtte følge med det... og det må være helt svart:) noen som har til salgs tro??:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Jeg har, kølsvart fra R20. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpookyRuuden Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Jeg skal ha det meste av disse tingene...men det kommer ann på hvor mye du skal ha...hvor bor du?Eller er du fortsatt interissert i delene:p? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Jeg bor på Otta,i Oppland. Joda, er fortsatt interessert i disse greiene jeg...kom med tilbud. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Jeg bor på Otta,i Oppland. Joda, er fortsatt interessert i disse greiene jeg...kom med tilbud. :) anbefaler deg å handle fra Spookyruuden :) Fikk mye for en grei penge av han her om dagen. P.S Spookyruuden.. tuta er ikke helt frisk hehe... har du en annen som funker? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg