robbis Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Halloen.. noen som veit om de sjekker tåkelys bryteren bak på eu kontroll ?? jeg har nemmelig tåkelysa på hele tiden.. har ikke kjangs og slå dem av.. noen som veit? Siter Honda Rebel Power!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 ja, skjekker den...men viss f.eks tåkelyset er lakket svart for det ikkje virker så er det godkjent. Men viss det ikkje virker i hele tatt så kan de anmerke det, men viss det står på hele tiden så er det nok ikkje lov. Er vel på en måte det samme som tåkelys foran? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tic2002 Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 det er ikke sikkert at de gjør, for det er jo ikke alle eldre biler som har det, jeg har 3 park i hver bak lampe og de sier da aldri noe på Eu godkjenninga..! Siter "We ride together, We die together, Volvo boys 4 life" Volvoen: 83` 244 blå. 235000 km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbis Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 ok , dem sjekker ikke lys og alt annet skit på BT når jeg skal vise bilen for motorbytte ? har papirer på volvo at d går fint med motorbytte til 2.8 liter v6er Siter Honda Rebel Power!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg