Gå til innhold

intervju me Jan Erik Larssen

Ranger emnet

Code-Man

Anbefalte innlegg

Originally posted by Code-Man

http://www.aftenposten.no/bil/article.jhtml?articleID=321841

Sitat Jan Erik: - Jeg har kjørt både Ferrari og Lamborghini, men kunne ikke tenke meg å drømme om noe så urealiserbart. Min drømmebil er en Subaru Impreza WRX STI :D

hehe :)

Kuult det da :D

Men en ting jeg har tenkt på hva med og få han dere Jan Erik til og ha et gatebil reportasje da?

Det hadde vært no det også selvfølgelig med oss i spissen da Bilforumet asså?

Så kan han ha et gatebiler i Norge innslag i programet sitt.

Hadde vært kuult det :D

Eller hav sier dere

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Era

Kuult det da :D

Men en ting jeg har tenkt på hva med og få han dere Jan Erik til og ha et gatebil reportasje da?

Det hadde vært no det også selvfølgelig med oss i spissen da Bilforumet asså?

Så kan han ha et gatebiler i Norge innslag i programet sitt.

Hadde vært kuult det :D

Eller hav sier dere

Era

hei du!

Vi har tenkt på det! Vi jobber faktisk med samme saken selv! men det blir vår egen produksjon ;)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius:

Kuult vil det si at dere samler film materiel?

Men tror du ikke han hadde vært interisert i og komme med crew og lage reportasje da?

volvofasII:

Slappav jeg har ekte Momo Race ratt med pupper på rattet og diiiiiger oval eksos heime mekka.

http://www.felgimport.no/tools/wip/view.pm?conf=felgimport&cat=momo/ratt&art=951309449.2432.119&tpl=ver2_prod

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Era

Marius:

Kuult vil det si at dere samler film materiel?

Men tror du ikke han hadde vært interisert i og komme med crew og lage reportasje da?

volvofasII:

Slappav jeg har ekte Momo Race ratt med pupper på rattet og diiiiiger oval eksos heime mekka.

http://www.felgimport.no/tools/wip/view.pm?conf=felgimport&cat=momo/ratt&art=951309449.2432.119&tpl=ver2_prod

Era

Vi samler ikke for vi skal lage vårt eget! Selv har jeg jo crazydriving.net som jeg har drevet noen år nå Bil video side nr 1 ;D

Jeg har noen gig med klipp her ja, siden er under oppbygning på nytt nå enda men..!

All filming skal vi gjøre selv denne ganger så vi trenger tips om råe norske gatebiler som er intrisert i å være med!

:D

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

All filming skal vi gjøre selv denne ganger så vi trenger tips om råe norske gatebiler som er intrisert i å være med!

:D

Dere kan godt komme å filme bilen min mens den står uti gården her assa Kanskje vi kan rulle den ned bakken, eller slepe den litt rundt :D

:( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider