Gå til innhold

Biltreff på Lånkebanen 30april : Nordmøregatebilklubb

Ranger emnet

Jossi

Anbefalte innlegg

• Svar 181
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har titta på værvarslet nå.... for meg så ser det ut til å ble Knallbra vær da...

http://met.no/nord-trondelag/index.html Om det ikke er noe spesial varsel Kun for lånke da...... rett over banen der :)

Treffes i mårgen.. stikker fra molde og oppover nå... bay!

Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb

http://www.nordmoregatebilklubb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har titta på værvarslet nå.... for meg så ser det ut til å ble Knallbra vær da...

http://met.no/nord-trondelag/index.html Om det ikke er noe spesial varsel Kun for lånke da...... rett over banen der :)

Treffes i mårgen.. stikker fra molde og oppover nå... bay!

Kommer jeg og.. Får håpe det ikke blir like mye maurtue med folk som i fjord :D Disse treffene begynner å bli for store til lånke..

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KONGEtreff!

Fy flate så arti d e å kjør på bane åss! Svidd sund 2 dekk me Sirævvan! sombrero

Bilder blir vell lagt ut senere siden kameraet jeg filma med ikke er mitt.

Hilsen storfornøyd banesjåfør!

PS: Synd med han som krasja 200SX'n sin da :( Men går vell alltids bra til slutt det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er solbrendt i nakken!

Nærder har ikke godt av frisk luft :D

Men har iallefall filmet masse bra, og må rette en takk til tre personer til som leverte meg enda flere kassetter de hadde filmet...

Så nå har jeg egnetlig litt for mye materiale :|

Skal koste i hop en litt kortere videosak nå først så folk får med seg høydepunktene, også får vi se hva som skjer etterpå.

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kar som kan sende over 60minutter med filming til deg hvis du vil Pudding? ;)

Og deter flere som er blitt solbrent! :p

Hørte ei vakt sa at det var nærmere 3000 personer på Lånke i dag :)

Hehe rundt 3000 stemmer nok ja..

Tja vil jo "egentlig" ha, men ikke 60 minutter helst.. Best om du kunne se gjennom isåfall og sende meg f.eks 15 minutter :P

Men allt funker nok..

Hør med meg på msn muligens.. Pudding@online.no <-msn.

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider