Gå til innhold

Så lett dere har det!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Har akkurat bestilt meg en race-kat fra Summit Racing, fikk også en katalog med.

Jeg må bare fortelle dere hvor enkelt dere har det! Goddamn, en katalog på tykkelse med biltema-katalogen og vel så det, som har ALT til de 4-5-6 motorene som eksisterer på det amerikanske markedet:) Absolutt alt faktisk. Tilogmed store ting som racing-girkasser, differensialer, hele bakaksler osv. Jaja. Kanskje min bil blir en amcar. Og ikke en kul bil, rett og slett pga alle mulighetene...:)

Speedparts og saab blir liksom ikke helt det samme, selvom svenskene er bedre til å lage biler enn amerikanerne:)

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat bestilt meg en race-kat fra Summit Racing, fikk også en katalog med.

Jeg må bare fortelle dere hvor enkelt dere har det! Goddamn, en katalog på tykkelse med biltema-katalogen og vel så det, som har ALT til de 4-5-6 motorene som eksisterer på det amerikanske markedet:) Absolutt alt faktisk. Tilogmed store ting som racing-girkasser, differensialer, hele bakaksler osv. Jaja. Kanskje min bil blir en amcar. Og ikke en kul bil, rett og slett pga alle mulighetene...:)

Speedparts og saab blir liksom ikke helt det samme, selvom svenskene er bedre til å lage biler enn amerikanerne:)

mvh oddi

ignorante tulling!!

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser aller dere denne meldingen som hets altså?

Jeg leste den slik at han var misunnelig på det enorme deleutvalget til vri-åttere, og lurer på å kjøpe seg en slik bil pga det..

Veel... jeg leste det ikke som ironi ihvertfall... "alle de 4-5-6 motorene" "saab er mye bedre"..... etc.

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste den slik at han var misunnelig på det enorme deleutvalget til vri-åttere, og lurer på å kjøpe seg en slik bil pga det..

Du tok poenget mitt, tusen takk:)

mvh oddi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniffa mye eksos nå? Hvis du kun skal hetse, gå et annet sted!

jeg hadde vært takknemlig hvis du hadde lest hele innlegget mitt, og ikke bare siste setningen. Jeg vet godt at saab har svakheter, men det har alle bilmerker, hvis det er det du prøver å få frem. gjør et forsøk til, og kom sterkere tilbake:)

mvh oddi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mvh oddi

Han har mye rett, da:

-ALT av speedparts og reservedeler.

-Saab blir ikke fullt så tøft i sammenligning.

-4-6 motorer som dekker det aller meste.

Plager ikke meg, dette.

Må ikke ta oss selv altfor høytidelig heller.

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi
Sniffa mye eksos nå? Hvis du kun skal hetse, gå et annet sted! Folk har forskjellig smak, og det bør du akseptere... Du er vel også klar over at saab selger forsvinnende lite biler? Dessutener ikke Saab så jævlig bra. Det vet jeg rimelig godt, siden familien min kjørte saab for en del år siden... Trenger jeg nevne de skrøpelige automatkassene? Dumme calipperløsninger? Nei... Jeg er ikke imponert.. Så husj med deg... Forsvinn! Dra tilbake til svinesundforumet, eller hvor du nå kom fra...

:confused:

Fy flate så agressivt!

Jeg ble nesten i dårlig humør av å lese det!

Tenk før du skriver!

Det er vel ikke vits i å ha et forum hvis alle skal sleike hverandre opp-etter rævva:eek:

Sett heller litt pris på mangfoldet og at folk har forskjellige meninger.

Jeg også leste det første innlegget som alt annet enn hets!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sånn oppfattet jeg det også......

Sykt med deler til amcars, jeg bestilte noe fra statene på tirsdagen, fikk det på fredagen :) alså Ohio-Sarpborg på 4 dager

sombrero

Mye fint med vri-åtter:

Billige deler og masse deler

Mye snack deler til motorer

Masse power

Holdbart (ikke meg da) doh

Skal si meg litt enig med folk når de sier at svinger og bremser ikke er så bra, men legg litt penger der så fungerer det jævli bra ;)

Mvh Ottesen

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider