oddi Skrevet April 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Ja, sånn oppfattet jeg det også...... Sykt med deler til amcars, jeg bestilte noe fra statene på tirsdagen, fikk det på fredagen :) alså Ohio-Sarpborg på 4 dager sombrero Mye fint med vri-åtter: Billige deler og masse deler Mye snack deler til motorer Masse power Holdbart (ikke meg da) doh Skal si meg litt enig med folk når de sier at svinger og bremser ikke er så bra, men legg litt penger der så fungerer det jævli bra ;) Psjt, i summit-katalogen min har de både brembo og willwood-bremser, samt div. senkesett, foringer og annet stæsj. bare å bestille:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Psjt, i summit-katalogen min har de både brembo og willwood-bremser, samt div. senkesett, foringer og annet stæsj. bare å bestille:) mvh oddi ;) sombrero :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 :confused:Fy flate så agressivt! Jeg ble nesten i dårlig humør av å lese det! Tenk før du skriver! Det er vel ikke vits i å ha et forum hvis alle skal sleike hverandre opp-etter rævva:eek: Sett heller litt pris på mangfoldet og at folk har forskjellige meninger. Jeg også leste det første innlegget som alt annet enn hets! Veel... Hvis du ser et par innlegg lengere ned ser du at jeg ber om unnskyldning. Jeg bare missforstod. Jeg er dessvere blitt ganske vant til å bli hetset for mine amcars. Naboer som skjeller meg ut hver gang noen med stor motor har kjørt forbi på nattestider, folk som stopper opp å spør meg om jeg trur jeg er kul, etc.. Er bare litt lei av slikt, og trodde Oddi var ennå en.. Som sagt: beklager. Jeg missforstod. Dessuten.. Hvis det er noen på forumet som setter pris på mangfoldet er det vel meg, som har amerikansk, japansk og tysk bil :) Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Veel... Hvis du ser et par innlegg lengere ned ser du at jeg ber om unnskyldning. Jeg bare missforstod. Jeg er dessvere blitt ganske vant til å bli hetset for mine amcars. Naboer som skjeller meg ut hver gang noen med stor motor har kjørt forbi på nattestider, folk som stopper opp å spør meg om jeg trur jeg er kul, etc.. Er bare litt lei av slikt, og trodde Oddi var ennå en.. Som sagt: beklager. Jeg missforstod. Dessuten.. Hvis det er noen på forumet som setter pris på mangfoldet er det vel meg, som har amerikansk, japansk og tysk bil :) Ja de problemene høres kjent ut. Særlig om man kjører på fri eksos. Da er det ikke mange nordmenn som ser pent på en.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T/A 455 Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Kjører med så si orginalt eksosanlegg, får høre det uansett... :( Malibuen slipper fint unna da, med orginalt eksosanlegg. Er vell ikke nok eksos som skal gjennom anlegget til å lage noe særlig lyd, hehe. (hører ikke motoren hvis man står 4meter unna) Siter 1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power 1974 Pontiac Catalina Safari Wagon 1975 Pontiac Trans AM prosjekt 1977 Pontiac Catalina Safari Wagon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg