Limkork Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 nå er det 3 gang jeg ser denne ganske sjeldene bilen. 2 ganger har jeg sett den ved rundkjøringen ved elkjøp på lørenskog, og nå på E6 på alnabru mot byen. og hver gang har jeg vært i feil kjøreretning så jeg får ikke hent meg etter den...noen som vet noe om den eller? må si at den er relativt stilig... Siter På utkikk etter turbobil. x83 Wolfsburg Einzer GTI. x85 E30 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Da er det ikke bare meg da :rolleyes: så en i går i oslo sombrero Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 har også sett en i Oslo Kjørte forbi på Jernbanetorget. Ganske nais den der! Koster LITT spekk å.. Ikkenoe for min lommebok ihvertfall mini Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 nå er det 3 gang jeg ser denne ganske sjeldene bilen. 2 ganger har jeg sett den ved rundkjøringen ved elkjøp på lørenskog, og nå på E6 på alnabru mot byen. og hver gang har jeg vært i feil kjøreretning så jeg får ikke hent meg etter den...noen som vet noe om den eller? må si at den er relativt stilig... eieren bor i lørenskog. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
450hk Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Det er fatter'n til en kompis av meg... Har selv sitti på... Den bilen er helt rå! Siter Life Is Hard And Then U Die;) Thats Life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limkork Skrevet April 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 jeg så den igjen den lørdagen det var street meet, ved utkjørselen på høybråten, opp mot karihaugen, og litt borti gata der sto han stille...med onkel blå ved vinduet, hoho, men den bilen er sinnsykt fet.... *må bli rik og skaffe meg fet bil jeg og* Siter På utkikk etter turbobil. x83 Wolfsburg Einzer GTI. x85 E30 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 jeg så den igjen den lørdagen det var street meet, ved utkjørselen på høybråten, opp mot karihaugen, og litt borti gata der sto han stille...med onkel blå ved vinduet, hoho, men den bilen er sinnsykt fet.... *må bli rik og skaffe meg fet bil jeg og* Han blir nok stoppet relativt ofte ja.. Omtrent som da han hadde W140 S600 (96 modell tror jeg) lang utgave og sånt.. Eller SL55AMG, S8, osv.. Har vært en del gromme biler der i gården.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Er det Bentley Continental GT det er snakk om? For vanlig Continental er en firedørs sedan.. Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koenigsegg Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Mulig den bilen er kul, men han trenger da ikke 2 parkeringplasser alike vell? Hater folk som tror de eier veien bare fordi di har litt bedre bil en andre... asshole Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Mulig den bilen er kul, men han trenger da ikke 2 parkeringplasser alike vell? Hater folk som tror de eier veien bare fordi di har litt bedre bil en andre... asshole Med så mye tilbakestående folk som ikke klarer å åpne en dør uten å slå den i bilen som står vedsiden av engang, så skjønner jeg godt at han parkerer over 2 plasser. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Mulig den bilen er kul, men han trenger da ikke 2 parkeringplasser alike vell? Hater folk som tror de eier veien bare fordi di har litt bedre bil en andre... asshole Man bør bruke minst 2 plasser ved parkering. Jeg gjør alltid det selv også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisKrogstad Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Han blir nok stoppet relativt ofte ja..Omtrent som da han hadde W140 S600 (96 modell tror jeg) lang utgave og sånt.. Eller SL55AMG, S8, osv.. Har vært en del gromme biler der i gården.. Han har den s600 enda. den står hos meg for tiden den. Driver og shiner den litt. Sl55 AMG er byttet ut til fordel for s65 AMG. Og jeg kan skrive under på at den Bentlyen går fælt. :) Siter BMW 320DAT ESS tuklet med. Bilstein understell 20" Black edition felger Double exhaust 2x4" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limkork Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Er det Bentley Continental GT det er snakk om? For vanlig Continental er en firedørs sedan.. ja det er GT vi preiker om.... hva er det denne fyren holder på med a? siden han er så stin av cash?? Siter På utkikk etter turbobil. x83 Wolfsburg Einzer GTI. x85 E30 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg