BLACK.PEARL Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 IF har tidligere gått ut og sagt at de ikke vil ha ungdommer som bilforsikringskunder, så høy pris er vel beste måten å "slippe oss" på. No shit... Jeg er forsikret i IF, fordi jeg lot fattern ordne forsikringen på meg der han syntes det var mest lønnsomt. Og hva skjer? Han blir overtalt til Ansvar, 8.000 km lengde og i tillegg tegnet opp reiseforsikring++ for å bli totalkunde og få rabatt og til summen av 16.000 i året! Er en daff bil... angry Var i utlandet da så var for sent til å angre. Men etter den betalte halvtårsperioden hos IF går ut hopper jeg straks over til Postbanken eller noe sånt...!! Der koster det 13.000 i året med delkasko og 12.000 km lengde, det er forskjell ass. Edit; Har 20% bonus... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Full kasko..? Kjørelengde..? Delkasko, 15000 km i året. Alarm, høytstående bremselys og garasje trakk kanskje prisen ned litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Jeg ville ha hørt med Terra forsikring, de er som regel ganske snille med ungdommer som har litt motor.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pef Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Terra nekta og forsikre min e30 325i. Spurte om de kunne gjøre et unntak da jeg hadde vært skadefri kunde i 2 år. Da fikk jeg tilbud om 40 000 for delkasko. Nå betaler jeg 9500 for delkasko hos postbanken. 40 % bonus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Det hørtes voldsomt ut.. En på 18 her som har forsikret 740 tic for ca 7k i året tror jeg, og det er billig!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg