Gå til innhold

BMW 325i Kompressor

Ranger emnet


Kristian Søbstad

Anbefalte innlegg

Han som skal selge den må jo være en stor dust hvis han tror at noen vill gi så mye for den hvis ikke den er godkjent med kompressoren.

Hvis ikke den er godkjent så er den ikke lovlig på norske veier, hva er vitsen med en slik bil?

 

De som kjører med slike ombygde biler som ikke er godkjente fortjener og bli tatt for det..

 

Den bilen er ikke noe verdt så lenge den ikke er godkjent, men hvis den er det(noes om ikke kom frem i anonnsen) så er det litt anderledes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som skal selge den må jo være en stor dust hvis han tror at noen vill gi så mye for den hvis ikke den er godkjent med kompressoren.

Hvis ikke den er godkjent så er den ikke lovlig på norske veier, hva er vitsen med en slik bil?

 

De som kjører med slike ombygde biler som ikke er godkjente fortjener og bli tatt for det..

 

Den bilen er ikke noe verdt så lenge den ikke er godkjent, men hvis den er det(noes om ikke kom frem i anonnsen) så er det litt anderledes...

 

Benyttet du deg av alkohol, røyk, snus før du blei myndig? Synes du at du fortjener at foreldra dine skulle få vite det da?

 

Skjønner du ikke det at å godkjenne en bil med slik motoreffekt ikke er mulig for en vanlig mann i gata, da det koster ekstremt mye (om bilen er førstegangsregistrert 1.1.96 da).. Derimot håper jeg det at eieren har oppgradert bremser og lignende slik at det står i stil med motoreffekten på 300hk.. Men, at han ikke har vist den hos biltilsynet for å godkjenne og (mest sannsynlig) betale avgifter på den, det skjønner jeg utruli godt.. Jeg drømmer selv om et kompressorkit til min 325 og jeg ville oppgradert bremsene mine til Brembo bremser, men bare glem at jeg ville betalt over 100.000kr i avgifter for å få det godkjent!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår