Gringo Skrevet Februar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 Har nå endelig fått tak i ny nedre bærearm til min "elskede" teppe selger bil :D Så.... hvem kan fortelle meg hvordan nedre bærekule er festet til spindelhuset ? Det er nemlig ikke gjenger på denne bærekulen som jeg er vant til. Her er det bare ett lite halvmåneformet avlangt spor. Jeg vil selvsagt oppdage dette når jeg begynner å skru, men om jeg vet ting på forhånd så kan jeg jo kjøpe inn det jeg måtte mangle. ASAP folkens ..... Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råtassen 500 Skrevet Februar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 bærekula er festa med en tverrgående bålt Siter -volvo 245 dl -suzuki rm 125 -nissan cherry 1,5 gl (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet Februar 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 Originally posted by råtassen 500 bærekula er festa med en tverrgående bålt hehehe, såpass har jeg skjønt - visste jo det ikke var hyssing :D , men vet du hva som holder bolten på plass ? Det er det jeg ikke kan fatte å begripe. Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råtassen 500 Skrevet Februar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2003 tror den er pressa Siter -volvo 245 dl -suzuki rm 125 -nissan cherry 1,5 gl (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet Februar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2003 Spør på forumet på http://www.mbentusiastklubb.com, der er det sikkert noen som vet det.. Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg