Flasher Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 spotted på flisa.. er liksom med racing tanklokk, no racing sticker i bakruta, lexus, alu vinge, ulakkert styling.. og sånn har den sikkert stått i en måned.. syns det var på tide med bilde Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
450hk Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 DU må jo ikke glemme de fete felgene :rolleyes: Siter Life Is Hard And Then U Die;) Thats Life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limkork Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 kan banne på at jeg har sett en nesten helt lik på Høybråten i oslo, var blå den og med ulakka styling, husker ikke om den hadde vinge, men ganske sikker på at den hadde lexus... Siter På utkikk etter turbobil. x83 Wolfsburg Einzer GTI. x85 E30 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 uansett .. patetisk Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 kan banne på at jeg har sett en nesten helt lik på Høybråten i oslo, var blå den og med ulakka styling, husker ikke om den hadde vinge, men ganske sikker på at den hadde lexus... Stemmer! Ser ut som det er samme bilen! Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Har dette forumet blitt vm i å rakke mest mulig ned på en bil? Jeg kjenner ikke til denne bilen, men kan det kanskje være en guttunge som ikke har råd til å ha to biler som bruker denne på vinteren og? Kanskje det er pigg i de dekka der? Kanskje han ikke gidder å ha bling, bling vinterfelg? Kanskje han jobber og sparer for å ha råd til å lakkere?? Det som er patetisk er at folk som dere siterer patetisk om alt og alle som ikke har biler som er 100% strøkne og er i 200'000kr klassen og oppover. Hadde dere det så mye bedre når dere fylte 18 og skulle ha deres første bil? skjerpings! Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Den Calibraen må ha forfalt litt siden sist jeg så den. Gikk her på Årnes før. Han som "bygde" den var vel godt over 18 i hvertfall. Og stylingen er visst ment å være sånn som den er. Spør du meg så så det helt greit ut med hvit styling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190racing Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Hver sin smak vettu.. er ikke noe å hisse seg opp over! Personlig synes jeg det var mindre pent med hvit og blå. Ser litt dårlig gjennomført ut på en måte. Men hvis eiern liker det så what the hell. Siter ¤ 1986 Mercedes-Benz 190E 2.3-16 - Solgt ¤ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 uhhmmwhat? Forfalt LITT? Der var den jo hundre ganger bedre Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Er jo ikke så lett å holde en bil fin på norske vinterveier heller da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 flott sombrero Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Hadde jeg aldri vist meg i......... :D Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Hadde jeg aldri vist meg i......... :D hehe.. du er slemm :rolleyes: Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddArild Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Den kan fortsatt være veldig fin, ikke forfalt, for det ser ut som om han har tatt det bilde med ett dårlig kamera eller mobilen sin..gjennom ruta på sin bil..muligens hans frontrute som ser helt for J***** ut? :) Hadde sansen for den bilen jeg :) Siter * Golf 2 1986 (Vraket) * Golf 2 1992 (Vraket) * Golf 2 1985 (Solgt) * Golf 3 1992 Vr6 (Solgt)* Golf 2 1991 (Solgt) * Bmw 523i 2001 (Vraket) * Bmw 520i 1996 (Solgt) * Bmw 520i 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 eneste forskjellen er igrunn kun at den er møkkete, har stygge felger og at dekslene på de originale sideskjørta er borte... Sistnevnte er vanlig å miste om vintern faktisk hehe... Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg