Magnum_pi Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Bare sånn for ordens skyld så møtte jeg den bilen på Årnes for en time siden, da hadde den sommerfelger og så langt ifra så shabby ut som trådstarter prøver å fremstille den som. Sideskjørtene så riktignok ut til å ha fått litt juling gjennom vinter'n. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Bare sånn for ordens skyld så møtte jeg den bilen på Årnes for en time siden, da hadde den sommerfelger og så langt ifra så shabby ut som trådstarter prøver å fremstille den som. Sideskjørtene så riktignok ut til å ha fått litt juling gjennom vinter'n. Da er det en helt prikk lik som også går i området, for jeg så den på On The Run på Jessheim igår rundt 16:30 og da var det fortsatt vinterfelger på og driiit møkkete.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Da er det en helt prikk lik som også går i området, for jeg så den på On The Run på Jessheim igår rundt 16:30 og da var det fortsatt vinterfelger på og driiit møkkete.. Da tror jeg heller at det er samme bilen og at eieren har vaska og bytta felger fra da du så han på Jessheim til jeg så han på Årnes. For jeg tviler litt på at det er to stykker så nære hverandre som ville styla en Calibra så likt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg