Gå til innhold

Mangler på EU-kontroll...

Ranger emnet

Finepix

Anbefalte innlegg

det var jævla dyre hjulmuttre ! :)

(jada, jeg skjønte hva du mente, og er helt enig)

He-he... luringen :) Å kjøpe en ny mutter er overkommelig ja, men når bolten den skal sitte på er knekt blir det litt verre.... Da må man pelle frahverandre en hel del av forakselen, før man kan presse ut bolten og erstatte den med en ny. Blir nok etpar tusinger på et verksted ja!

:)

98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les denne og finn ut hva som stemmer, ta gjerne med utdrag og vis til verkstedet. Det burde stoppe kjeften på dem.

Jeg fikk en 2'er feil på drivakselmansjett i desember, dette var egentlig en 1'er ifølge forskriften.

Jeg gadd ikke bråke med han da det var dårlige bremser også, men hadde det vært eneste feil hadde jeg klaget til vegvesenet eller hva man nå klager til.

Denne er 2-3 år gammel, (så det stod 2002 der et sted) men kan ikke tenke meg at den er noe særlig forandret.

Høyreklikk og velg last ned.

PKK Forskrifter

Takk for link! Etter en liten sjekk i denne så står det faktisk at manglende hjulbolt/mutter er 2er feil... Var vel rett avmerka likevel da sombrero

98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he... luringen :) Å kjøpe en ny mutter er overkommelig ja, men når bolten den skal sitte på er knekt blir det litt verre.... Da må man pelle frahverandre en hel del av forakselen, før man kan presse ut bolten og erstatte den med en ny. Blir nok etpar tusinger på et verksted ja!

:)

Jøss.. Hva i all verden er dette for slags bil? På laurelen var det bare å banke ut boltene med ei klubbe, og sette dem inn i ny bremseskive.

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider