Gå til innhold

Forsikring

partypulp

Anbefalte innlegg

Går å vurderer om jeg skal gå over på delkasko jeg.

Sparer 6500,- på det i året..

Faren ligger i om jeg krasjer da.. men.... hmm usikker.

Ringte Nissan Romerike idag og hørte på listeprisen på bilen min.

Hun slo det opp, og kom fram til 76000 + reg, ut fra butikk..

Men vet ikke åssen priser forsikringsselskapene regner ut fra..

Tenker da på om det virkelig lønner seg å ha fullkasko på en så gammel bil..

Hva har folket her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du har jo litt nyere bil også..

Hmm kjørte du ned glandengveien kl 16 idag btw?

ja :) skitten bil med vinter dekk å hjulkapsler :P men skal hente nye sommer felger :)

hvor så du meg da ?

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vurderer seriøst å gå ned til delkasko nå på sommeren, heller legge på fullkasko til vinteren igjen. Hørte et sted at det faktisk lønte seg å heller ta opp lån til å betale evnt. skade enn fullkasko..

- 07 mod VW touran tdi highline dsg

- 04 mod Ford Mondeo ghia x 2.0 tdci

- 05 mod Ford Mondeo viva x 2.0 tdci

- 97 mod Nissan Primera 2.0i SLX P11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vurderer seriøst å gå ned til delkasko nå på sommeren, heller legge på fullkasko til vinteren igjen. Hørte et sted at det faktisk lønte seg å heller ta opp lån til å betale evnt. skade enn fullkasko..

Vist man er skikkli uheldig å totalvraker bilen vil det vell ikkje lønne seg meir å ta opp lån?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det er fler som tenker som meg!

Primera.GT du kjørte forbi jobben min.. vi sto en gjeng på rampa utafor gladengveien 1... aprikosfarga huset i krysset gladengveien/ensjøveien.

oki oki... å fyrte i gang en bensin bil (rc) jobber oppe i gata æ :) å ute i asker så æ stressa nedover gata, men det går bestandig tregt i krysset dær på den tiden av dagen. doh

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det.. 80% av bedriften er voksne gutter som oppfører seg som barn... mye bil og bilrelaterte ting der ja..

jobber med bil æ (deler)... men rc er så dyrt å så er det ikke noen av venna mine som driver med det, å da gidder ikke æ heller sombrero

1998 Nissan Primera GT

Lenke til kommentar
Del på andre sider