int Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Noen som planlegger turen dit? Post evt. bilde av bilen i samme slengen :) Jeg kommer i hvertfall... I en ikke-ferdig-styla golf4... Siden jeg ikke har bilder av bilen i normal størrelse så velger jeg å bruke URL istedenfor å blåse opp siden her... http://magica.norinett.no/~int/bilen/ Ting som skjer med bilen før streetmeet: * Bytter dekk og felger til 225/45/R17 * Muligens prøve å ta av "golf" og "1.6" emblemet bak. * Feste de "luftinntakene" underst på frontfangeren. * Og seff vask og obligatorisk snart-sommer pollering ;) Om det kommer mange med golf4 hadde det vært litt stilig å fått de plassert på rekke og rad der oppe, men er vel muligens litt vanskelig å få til, blir vel sikkert kaos som vanlig :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Wow 5 låsebolter på alle hjulene ,ingen som stikker av med de i hvert fall :D Pen bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolk Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Det du ser der er ikke låsebolter, men plastlokk over hjulboltene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Det du ser der er ikke låsebolter, men plastlokk over hjulboltene... Ser for meg ut som slike låsbare "lokk" du setter på toppen av boltene og låser dem fast med en nøkkel. Samme kan det være... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 hehe, det er vanlige "plastlokk", men er vanskelig å få av med mindre du har utstyr for å ta de av... fungerer kanskje med skrutrekker men er litt pes, må ha en tynn liten sak med bøy på som du stikker inn og drar ut... Uansett, de hjulene og felgene skal av neste onsdag ser det ut til :) MAGUN: takk for komplimentet! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Jeg kommer..... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Kommer jeg og ;) Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handy-Andy Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Hvis noen kan svare meg på hvor Metro er hen så tar jeg med min og! sombrero Siter s2 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Hvis noen kan svare meg på hvor Metro er hen så tar jeg med min og! sombrero Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handy-Andy Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 hehe, genialt! :D See you there! Siter s2 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg