Volvo240TurboInercooler Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Jeg har en B230FT på hånd. Jeg vet veldig lite om motoren, eneste jeg vet er at den trenger en overhaling. Som sakt sitter det en B21AT i bilen nå, med innsprut tankarmatur og elektronisk bensinpumpe og alt det dere. Elektronisk tenninig og. Jeg lurer på om det er mye jobb og bytte til FT?? Hva må jeg gjøre? Er det lett og pirre den opp til ca 200hk? Er lei av dette forgasser skvipet nå som bruker ikke under 2 liter på mila om det snør i helvete angry ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-trimmaren Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Hei. Du kan jo ta en kikk på denne tråden her... http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=70403 Locked ga en grei liste her over hva som må gjøres... :) Siter Virr virr virr, broom! Rupp rupp rupp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Hei. Du kan jo ta en kikk på denne tråden her... http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=70403 Locked ga en grei liste her over hva som må gjøres... :) Har vert og kjikka der. Men må liksom ha bilen min som utgangspunkt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 evt selge en FT motoren til meg? :D:D Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 ka gir du for en komplett ft? står i bil.. evt selge en FT motoren til meg? :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 tja.. hvordan gir er det? m90? komplett med alt og m90 så hmm.. 12-15 lapper. avhengi av km. Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg