sLQvdal Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 heisann:) lurte på om det var noen bilstereo friker som kunne fortelle meg om dette-> http://www.mds.se/produkt.phtml?id=833&main_category_styling=%5C%27%5C%27&colls=4&rows=2&sort=&caraudio_speakers_sub=Basar&main_category_styling=''&lower=9&upper=16&offset=8&num_recs=8&colls=4&rows=2&sort=&caraudio_speakers_sub=Basar var noe å satse på? holder på med ett prosjekt på skola der vi er noen som skal lage basskasser til bil så prisen bør bli så lav som mulig.. og maks 1000kr. hadde tenkt meg 2 stk element men fant 4 stk 12" til 1000 lappen;) planen var egentli å ha 2 x 10" eller 2 x 12" men er ikke så sikker på hva det skal bli, så om noen kunne hjulpet meg litt med å evt funnet noen andre element til en billig penge så hadde det vært supert:) er klar over at det sikkert blir elendig lyd, men det driter jeg i bare dem gir lyd fra seg :rolleyes: hvis noen foresten har noen brukte element så er jeg åpen for det å :) ps. er ny her så ikke kakk av meg huet om jeg gjør noe feil :) MVH sLQvdal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordofdeath Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 har du kraftig nok forsterker blir det sikkert helt grei lyd i de, men ville heller gått for 2x12" hvis forsterkern ikke er så veldig kraftig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sLQvdal Skrevet April 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 okei. da får jeg prøve å kjøpe 2 stk dritt elementer i stede for 4;) kan jo hende det hadde blitt litt dårli plass i en vanli bil med en diger kasse å 4 stk 12" :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg