Gå til innhold

19" hjul stjålet i Tønsberg

Ranger emnet

pIMp

Anbefalte innlegg

Hjula mine ble stjålet natt til i dag. Det er 5*112.5 og er egentlig beregnet for Honda Accord. De ble tilpasset bilen min ved spesielle adaptere og har ulikt impress forran og bak. Disse felgene passer svært få biler uten spacere eller adaptere. Hvis noen har hørt eller sett noe, så ta kontakt med meg. Dekk og felger er så godt som nye :( :(

Skulle jeg finne ut hvem det er, så kan de vente seg en omgang med balltreet. :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

DCP_0004_1lite.jpg

tlf 99721573

mail: kjetil_sira@hotmail.com

Mvh

Kjetil

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre.. Jævle idioter som ikke kan la andres ting være i fred.. håper de kommer til rette...:mad:

Måtte til retten for å få igjen penger på bilkjøp etter å ha blitt svindlet av Leif Gjestrum Larsen AS i larvik ( SAAB Larvik).

HOLD DERE UNNA DET STEDET!

x Bmw 318i cab 91mod

x Saab 9000 sc ( største dritt bil i verden)

x Saab 900i 90 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan det er med forsikringa.. sjekker om det går på inboforsikringa til dama ellers, så ble de nok stjålet mens de sto på bilen min. Jeg har ikke råd til å tape så mye penger :( :( :( mest av alt vil jeg vite hvem de er sånn at de kan få litt deng og jeg kan få hjula tilbake.

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pIMp

Vet ikke hvordan det er med forsikringa.. sjekker om det går på inboforsikringa til dama ellers, så ble de nok stjålet mens de sto på bilen min. Jeg har ikke råd til å tape så mye penger :( :( :( mest av alt vil jeg vite hvem de er sånn at de kan få litt deng og jeg kan få hjula tilbake.

Unnskyld meg.. Men her prater du om 19 hjul, hvordan får du hatt så mange hjul påmontert bilen din samtidig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Jeg sjekka MANGE ganger for å være sikker på at det ikke stod no " der.. Så det så. Du har vel editert litt uten at vi kan se det tenker jeg :)

Helt riktig det. Det stod 19 hjul og ikke 19" hjul der før i dag.

Men hvis du ser etter står det "Last edited by pIMp on 15th February 2003 at 14:45"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mazda_råner

Helt riktig det. Det stod 19 hjul og ikke 19" hjul der før i dag.

Men hvis du ser etter står det "Last edited by pIMp on 15th February 2003 at 14:45"

Noe som ikke kan stemme, med mindre det går an å manipulere serveren, med tanke på at jeg postet litt før 2000 i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider