pIMp Skrevet Februar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2003 Hjula mine ble stjålet natt til i dag. Det er 5*112.5 og er egentlig beregnet for Honda Accord. De ble tilpasset bilen min ved spesielle adaptere og har ulikt impress forran og bak. Disse felgene passer svært få biler uten spacere eller adaptere. Hvis noen har hørt eller sett noe, så ta kontakt med meg. Dekk og felger er så godt som nye :( :( Skulle jeg finne ut hvem det er, så kan de vente seg en omgang med balltreet. :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: tlf 99721573 mail: kjetil_sira@hotmail.com Mvh Kjetil Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PaAra Skrevet Februar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2003 Trist å høre.. Jævle idioter som ikke kan la andres ting være i fred.. håper de kommer til rette...:mad: Siter Måtte til retten for å få igjen penger på bilkjøp etter å ha blitt svindlet av Leif Gjestrum Larsen AS i larvik ( SAAB Larvik). HOLD DERE UNNA DET STEDET! x Bmw 318i cab 91mod x Saab 9000 sc ( største dritt bil i verden) x Saab 900i 90 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Februar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2003 nakkeskudd, jævla samfunnstapere, klarer ikke å la andre's ting være i fred:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: håper du finner de igjen!! hvordan er det med forsikring a? Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Februar 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2003 Vet ikke hvordan det er med forsikringa.. sjekker om det går på inboforsikringa til dama ellers, så ble de nok stjålet mens de sto på bilen min. Jeg har ikke råd til å tape så mye penger :( :( :( mest av alt vil jeg vite hvem de er sånn at de kan få litt deng og jeg kan få hjula tilbake. Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Februar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2003 kjører du med sommers dekk du eller? har vel ikke vinterdekk på 19"? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Februar 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2003 Bilen min kjøres ikke om vinteren, men nå er det bart ute :P Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2003 Sto hjula på bilen når dem blei stjålet? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Februar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2003 Det var da faen te greier! ¤"%!&/&§!#/§% Håper du får dem tilbake! Kan ikke kjøre med stålfelger på Norges råeste prelude vet du :) Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Februar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2003 Jævli kjipt! Men mitt råd, ta det på forsikringa, kjøp nye 17-18" (ikke 19"). 19" er for stort, bilen er undøvendig høy og det går surt utover kjøreegenskaper uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Februar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2003 Originally posted by pIMp Vet ikke hvordan det er med forsikringa.. sjekker om det går på inboforsikringa til dama ellers, så ble de nok stjålet mens de sto på bilen min. Jeg har ikke råd til å tape så mye penger :( :( :( mest av alt vil jeg vite hvem de er sånn at de kan få litt deng og jeg kan få hjula tilbake. Unnskyld meg.. Men her prater du om 19 hjul, hvordan får du hatt så mange hjul påmontert bilen din samtidig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Februar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2003 Originally posted by Ascona Unnskyld meg.. Men her prater du om 19 hjul, hvordan får du hatt så mange hjul påmontert bilen din samtidig? Kan du ikke lese eller? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Februar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2003 Originally posted by Ascona Unnskyld meg.. Men her prater du om 19 hjul, hvordan får du hatt så mange hjul påmontert bilen din samtidig? hohoho iq er nå dritt :) Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Februar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2003 Originally posted by boXer Kan du ikke lese eller? :D Jeg sjekka MANGE ganger for å være sikker på at det ikke stod no " der.. Så det så. Du har vel editert litt uten at vi kan se det tenker jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_råner Skrevet Februar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2003 Originally posted by Ascona Jeg sjekka MANGE ganger for å være sikker på at det ikke stod no " der.. Så det så. Du har vel editert litt uten at vi kan se det tenker jeg :) Helt riktig det. Det stod 19 hjul og ikke 19" hjul der før i dag. Men hvis du ser etter står det "Last edited by pIMp on 15th February 2003 at 14:45" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Februar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2003 Originally posted by Mazda_råner Helt riktig det. Det stod 19 hjul og ikke 19" hjul der før i dag. Men hvis du ser etter står det "Last edited by pIMp on 15th February 2003 at 14:45" Noe som ikke kan stemme, med mindre det går an å manipulere serveren, med tanke på at jeg postet litt før 2000 i kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg