InFlames Skrevet Februar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2003 Originally posted by Ascona Noe som ikke kan stemme, med mindre det går an å manipulere serveren, med tanke på at jeg postet litt før 2000 i kveld. Har du gmt tid? :) Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Februar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2003 Hjulene dekkes på din bilforsikring selv om de ikke er påmontert. Så er jo spørsmålet hvor mye du har forsikret dem for..... well Kondolerer, sånt er kjipt. Spesielt når det ligger så mye arbeid med tilpasning bak det hele. :( Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsgeorg Skrevet Februar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2003 litt dumt å bruke bilforsikringa.. da mister man jo bonus. hvor dyre var de felgene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Februar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2003 Originally posted by Ascona Noe som ikke kan stemme, med mindre det går an å manipulere serveren, med tanke på at jeg postet litt før 2000 i kveld. Flexitiden min er ikke i nærheten av din. Jeg har bare 27 timer i døgnet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Februar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2003 Originally posted by Michal Du mister ikke bonus for tyveri. Trist det med 19". Det blir vanskelig å selge di her i Norge uten å bli tatt. Det er ca 2000 medlemmer her. men det er fortsatt godt over 4mill igjen da..... Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Februar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2003 Originally posted by CrZy_T men det er fortsatt godt over 4mill igjen da..... ...men hvor mange av de har 19" på en bil med 5x112,5 boltsirkel? Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet Februar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2003 eyh Kjetil.. kjipt å høre! skal holde ørene oppe! jeppjepp prates! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Samma det vel.. noen har bøffa hans 19" hjul, og vil gjerne ha dem tilbake.. Han driter sikkert i deres krangel om det sto 19 eller 19" Håper du får dem tilbake!!! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 De felgene er vel såpass spesielle at sjansen for at de dukker opp igjen er relativ stor! Håper du finner de .. + jævlene som tok dem! :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 ja og når du finner dem får du ta me rei balltrêt og gi rem noe jævlig te juling. for bøffing a felger er bare for jenter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Ikke for å være pessimistisk, men dukker de opp igjen i norge blir jeg overraska Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Februar 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Jeg regner ikke med å se de felgene igjen, så nå planlegger jeg nye ting :D Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Originally posted by pIMp Jeg regner ikke med å se de felgene igjen, så nå planlegger jeg nye ting :D Planlegger nye ting...?? Fortell... :cool: Skal holde øyne og ører oppe! Går jo tross allt på bilfag på Teie og der er det mye lugubre folk som bøffer.... :rolleyes: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg