HageDorn Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Hei.. Noen som veit hvordan lakk man skal bruke hvis man skal lakkere bremsekallippene? Jeg tenkte å lakere de rød, hva slgs rødfarge, og hva slgs type er bra? Håper på svar! Martin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tracid@portalen.no Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Du må i hvertfall bruke lakk som tåler varme. Dette får du billig på biltema...tror den heter motorlakk. Lakkerte mine calippere med denne, og det ble veldig bra resultat! Bare husk å pusse ned all rust først... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 hei jeg brukte rød motorlakk når jeg lakket mine for 3 uker siden.. denne lakken tåler opp til 150`c så varme tviler eg på at selve calipperene blir! slenger ved et dårlig mobil-bilde: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg