Gå til innhold

g60 breddere og fjerning av skjerm

Ranger emnet

invitro

Anbefalte innlegg

Jeg bruker 215/40/16 på min Golf II, og måtte skjære av en god del av skjermen. Skal du bruke 17" felger nå? Jeg skar bort bare den første delen av skjermen, den nederste kanten, og det holder egentlig. Men må nok skjære litt til, for det subber når jeg svinger. Men en 2-3cm skal nok holde. Men da må du helst bruke G60 bredding. Mvh Tommen

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommen, hvor mye har du senka din da? En kompis har senka sin 40/40, og har 215/40/16..den har vi ikke gjort noe med skjermene på, og det funker fint å svinge, men subber litt med full sving ja..

* Golf 2 1986 (Vraket)

* Golf 2 1992 (Vraket)

* Golf 2 1985 (Solgt)

* Golf 3 1992 Vr6 (Solgt)* Golf 2 1991 (Solgt) * Bmw 523i 2001 (Vraket)

* Bmw 520i 1996 (Solgt) * Bmw 520i 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja husk tectylen og hammerite! meget viktig, må bearbeide mine skjermer pga at dette ikke ble gjort av forrige eier angry angry angry

Broooom! See you when you get there..

Det er ikke farten som dreper, det er bråstoppen!

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73092

90 BMW 320i

(x) 89 VW Corrado G60

(x) 88 Golf mk2 GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal på med 17" nå ja, har begynnt å kutte så vidt. men skal få med meg en som kan sveise da jeg har oppdaget noe rust (også dårlig arbeid fra forrige eiere) også slik at vi skal få bretta skjermen mest mulig opp under g60 bredderen.

Det subbet såvidt hos meg i fjor bak når jeg hadde med meg folk. var 215/45/16 dekk...

test bilde av felgen på framhjulet

felg.jpg

ser at skjermen stikker frem på innsiden av bredderen.

skal senere på bestillt justerbart senkesett ;)

[ ] VW Golf2 Gti 16v 87 mod

[x] VW Golf2 CL 1,6l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min Golf II er senke 60/40mm, og dette subber en god del fram i svingene. Men jeg har vanlig breddere, men skal på med G60 bredding og kanalskjørt jeg også, når jeg får skaffa meg. Jeg har skjært bort en god del av skjermen, og den innerkanten på bredderne for at dekkene skal subbe minst mulig. Mvh Tommen

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider