invitro Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 siden jeg går opp 1" i felg i år kommer jeg til å fjerne noe av skjermen som ligger under bredderen, er det noen som har noen bilder av hvor mye som kan fjernes og hvordan det bør gjøres? Siter [ ] VW Golf2 Gti 16v 87 mod [x] VW Golf2 CL 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Jeg bruker 215/40/16 på min Golf II, og måtte skjære av en god del av skjermen. Skal du bruke 17" felger nå? Jeg skar bort bare den første delen av skjermen, den nederste kanten, og det holder egentlig. Men må nok skjære litt til, for det subber når jeg svinger. Men en 2-3cm skal nok holde. Men da må du helst bruke G60 bredding. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Husk, etter at du har skjært ut en del av skjermen, så er det VELDIG viktig at du techtyl behandler skjærmen etterpå, viss ikke kommer rusta med EN gang. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddArild Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Tommen, hvor mye har du senka din da? En kompis har senka sin 40/40, og har 215/40/16..den har vi ikke gjort noe med skjermene på, og det funker fint å svinge, men subber litt med full sving ja.. Siter * Golf 2 1986 (Vraket) * Golf 2 1992 (Vraket) * Golf 2 1985 (Solgt) * Golf 3 1992 Vr6 (Solgt)* Golf 2 1991 (Solgt) * Bmw 523i 2001 (Vraket) * Bmw 520i 1996 (Solgt) * Bmw 520i 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UltraComp Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 ja husk tectylen og hammerite! meget viktig, må bearbeide mine skjermer pga at dette ikke ble gjort av forrige eier angry angry angry Siter Broooom! See you when you get there.. Det er ikke farten som dreper, det er bråstoppen! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73092 90 BMW 320i (x) 89 VW Corrado G60 (x) 88 Golf mk2 GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
invitro Skrevet April 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 skal på med 17" nå ja, har begynnt å kutte så vidt. men skal få med meg en som kan sveise da jeg har oppdaget noe rust (også dårlig arbeid fra forrige eiere) også slik at vi skal få bretta skjermen mest mulig opp under g60 bredderen. Det subbet såvidt hos meg i fjor bak når jeg hadde med meg folk. var 215/45/16 dekk... test bilde av felgen på framhjulet ser at skjermen stikker frem på innsiden av bredderen. skal senere på bestillt justerbart senkesett ;) Siter [ ] VW Golf2 Gti 16v 87 mod [x] VW Golf2 CL 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Min Golf II er senke 60/40mm, og dette subber en god del fram i svingene. Men jeg har vanlig breddere, men skal på med G60 bredding og kanalskjørt jeg også, når jeg får skaffa meg. Jeg har skjært bort en god del av skjermen, og den innerkanten på bredderne for at dekkene skal subbe minst mulig. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawk1 Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Hvor får man kjøpt g60 breddere? Det står ikke hvilken type breddere det er på verken autospar eller NBS... Siter Golf II 1,8 syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Ta en titt innom http://www.norskbildelesenter.no der skal de ha G60 bredding, men det er utrolig dyrt nytt. Jeg ville gått for brukt G60 bredding. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg