Gå til innhold

ØK: Lykter til 90 fanger

Ranger emnet

Mombasa

Anbefalte innlegg

trenger man orginalt da ?

er jo dem som passer finest inn i fangeren da.... synes det ser rart ut med sånne universale lykter som ikke passer hullene i hvertfall.....

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

191941700D.jpg

disse koster 800kr pr lykt på autospar, + 250kr for en festebrakket

var noen som kostet 1499 pr lykt der også men, men så nå ut til å være samme lykta

og norskbildelsenter har ett sett med venstre og høyre tåkelykt med festebrakketter til 1796kr...

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ene er original Hella, andre er kopi...sånn som en kinesiske kopien jeg kjøpte som tok fyr og brant opp.

hehe.... hella er i hvertfall holdbart :)

kan vel diskuteres akkurat det da... ene hella lykta mi tok jo fyr, rundt ei uke etter at jeg fikk dem på, så nå sitter jeg med 1stk hella lykt (original med hvitt glass) ... til venstresiden.... wee....

jarra

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har slike lykter som over her, ikke Hella, men er helt greie egentlig. Med festebraketter, pent brukt. Jeg har ikke kjørt med dem mer en en uke, da jeg gikk over til glassklare, av den herlige typen som sprekker, er på 2ndre paret nå.

Til Salgs!!!!

Hva skal du ha for dem da ?

Audi ftw! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger de 2 lyktene som skal sitte i 90 fangeren... noen som har?

Speedwe|| kansje? :)

Jeg tar ikke inn slike lykter mer, etter at de begynte å ta fyr så kutta jeg ut hele greia fra den selgeren.

Jeg har dog 2 sett med Crystal-Clear baklykter et sted i posten. hbo 800kr (inkl porto). PM om noen er int.

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan vel diskuteres akkurat det da... ene hella lykta mi tok jo fyr, rundt ei uke etter at jeg fikk dem på, så nå sitter jeg med 1stk hella lykt (original med hvitt glass) ... til venstresiden.... wee....

jarra

må jo klare å montere dem riktig, da holder dem vettu.... var det orginale hella foresten?

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider