Mombasa Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Trenger de 2 lyktene som skal sitte i 90 fangeren... noen som har? Speedwe|| kansje? :) Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Trenger de 2 lyktene som skal sitte i 90 fangeren... noen som har?Speedwe|| kansje? :) blinklykter du mener? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Nei, ikke blinklyktene.... de små grøftelysa Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Nei, ikke blinklyktene.... de små grøftelysa skulle ha hatt det jeg også... men er dyrt for di orginale hella lyktene med festebrakketter Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 trenger man orginalt da ? Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 trenger man orginalt da ? er jo dem som passer finest inn i fangeren da.... synes det ser rart ut med sånne universale lykter som ikke passer hullene i hvertfall..... Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 disse koster 800kr pr lykt på autospar, + 250kr for en festebrakket var noen som kostet 1499 pr lykt der også men, men så nå ut til å være samme lykta og norskbildelsenter har ett sett med venstre og høyre tåkelykt med festebrakketter til 1796kr... Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Ene er original Hella, andre er kopi...sånn som en kinesiske kopien jeg kjøpte som tok fyr og brant opp. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Ene er original Hella, andre er kopi...sånn som en kinesiske kopien jeg kjøpte som tok fyr og brant opp. hehe.... hella er i hvertfall holdbart :) Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Har slike lykter som over her, ikke Hella, men er helt greie egentlig. Med festebraketter, pent brukt. Jeg har ikke kjørt med dem mer en en uke, da jeg gikk over til glassklare, av den herlige typen som sprekker, er på 2ndre paret nå. Til Salgs!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Ene er original Hella, andre er kopi...sånn som en kinesiske kopien jeg kjøpte som tok fyr og brant opp. hehe.... hella er i hvertfall holdbart :) kan vel diskuteres akkurat det da... ene hella lykta mi tok jo fyr, rundt ei uke etter at jeg fikk dem på, så nå sitter jeg med 1stk hella lykt (original med hvitt glass) ... til venstresiden.... wee.... jarra Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet April 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Har slike lykter som over her, ikke Hella, men er helt greie egentlig. Med festebraketter, pent brukt. Jeg har ikke kjørt med dem mer en en uke, da jeg gikk over til glassklare, av den herlige typen som sprekker, er på 2ndre paret nå. Til Salgs!!!! Hva skal du ha for dem da ? Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Trenger de 2 lyktene som skal sitte i 90 fangeren... noen som har?Speedwe|| kansje? :) Jeg tar ikke inn slike lykter mer, etter at de begynte å ta fyr så kutta jeg ut hele greia fra den selgeren. Jeg har dog 2 sett med Crystal-Clear baklykter et sted i posten. hbo 800kr (inkl porto). PM om noen er int. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Hva skal du ha for dem da ? Vet ikke? 600 inkludert braketter? pluss porto da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 kan vel diskuteres akkurat det da... ene hella lykta mi tok jo fyr, rundt ei uke etter at jeg fikk dem på, så nå sitter jeg med 1stk hella lykt (original med hvitt glass) ... til venstresiden.... wee.... jarra må jo klare å montere dem riktig, da holder dem vettu.... var det orginale hella foresten? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg