113deluxe Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Noen her som er interessert i dette, jeg vurdere å ta inn et parti og det vil bli noen hundre billigere enn f.eks på autospar. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 så.... hva blir prisen for høyre å venstre lykt? Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 De vil vel komme på 6-700...får vite mer nøyaktig iløpet av de neste dagene Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Er muligens interessert om kvaliteten på dem er like bra som de man får kjøpt i Norge. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Sånne lykter ? Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 yuck vi'kke ha sånne vaffal Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Nei det er slike som dette Prisen blir 750 pr par. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 mulig jeg slenger meg på... lyktene mine lekker + at dem er dårlig sota.... la meg tenke en dag eller 2 på det ;) Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Trenger i første omgang 5 interesserte for at det skal være aktuellt, 14 dagers leveringstid. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Mye mulig at jeg er med. Når gjelder det? Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Så fort 5 personer har meldt interesse. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Jeg er interessert i aller høyeste grad:) men jeg må dessverre vente til 1mai, får ikke lønning før da, alt gikk med i sommerfelger i aprillønna:):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LogTech Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 har du pris på disse.... skulle hatt meg noen nye lykter da ei gammel dame rygga på meg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Prisen står lenger opp på siden...750 pr par. Evt frakt kommer i tillegg for de som ikke vil hente de hos meg. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 viss du har noe bilde å vise meg, så er det fullt mulig jeg er med Siter Sjarmedes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg