113deluxe Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Nice! :titties: Se her ja...LEKKERT;) Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Ble nice på min også..Men har ikke fått tatt noen bilder.. :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Ble naice ja:) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpeTTeT Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Får takke for handelen da:) kjempefornøyd med servicen. gikk fort og ingen problemer med å handle fra DeeLuxe. Bare å annbefale :D Mvh ZpeTTeT Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Får takke for handelen da:) kjempefornøyd med servicen. gikk fort og ingen problemer med å handle fra DeeLuxe. Bare å annbefale :D Mvh ZpeTTeT Takk takk...godt å se du overlevde helgen.hehehe hørte det var drittvær. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpeTTeT Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Var fint vær helt te jeg skulle ta bilder gitt. Da begynte det og pøse ned ;| å i dag hagler det ute her.. Føøøsj! Satt på dem gamle pakningene på baklyktene isteden for dem nye jeg. for med dem nye så stakk bakløktene på yttersida bakluka. men blei bra nå. Passa gjorde dem gitt også :D Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 kurant :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 kurant :) Øy fangeren din er skjev;) Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Er det vanskelig å skifte baklyktene? Skifter dere til oransj pære til blinklyset eller? Er muligens intr. hvis du skal ha ny bestilling. Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Er det vanskelig å skifte baklyktene? Skifter dere til oransj pære til blinklyset eller? Er muligens intr. hvis du skal ha ny bestilling. Å skifte baklykter er like vanskelig som å fylle bensin. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Å skifte baklykter er like vanskelig som å fylle bensin. Tror nesten det tar kortere tid å bytte begge baklyktene enn å fylle full tank også jeg. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakkje Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Takker for handelen og for god service! :) Har dersverre ikke tatt noen bilder ennå grunnet att bilen står på bukker uten gearkasse, å jeg er på iherdig leting etter en ny :( Kommer så snart bilen er på veien igjen. Siter - Golf GTI G60 | Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Øy fangeren din er skjev;) Tell me about it. :\ Jævlig irriterende :P Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Takker for handelen og for god service! :) Har dersverre ikke tatt noen bilder ennå grunnet att bilen står på bukker uten gearkasse, å jeg er på iherdig leting etter en ny :( Kommer så snart bilen er på veien igjen. Bare hyggelig. sombrero Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 metz Da har jeg et stort problem :p Nei da... Så det er lett asså ;) Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg