Danna Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Vi prøver :) Sett meg opp ;) Når blir bestillinga levert inn da ? Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Jeg skal sende mail til leverandøren ikveld...Kommer tilbake med info om hvilket kontonr osv dere skal bruke til å sette inn depositumet på. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Hmmm hvor ble det av innlegget til TommyL?? Har jeg rotet nå tro... OK de som skal ha lyktene skriv et innlegg her nå så jeg får full oversikt. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Hmmm hvor ble det av innlegget til TommyL?? Har jeg rotet nå tro... OK de som skal ha lyktene skriv et innlegg her nå så jeg får full oversikt. Jeg er her, bytta nick. Kjedelig å bruke sitt eget navn. / Tommy Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 ok da har dere fått pm gutta Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpeTTeT Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Lenge er det te man får dem i posten? *Gledeseg* Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 ca 14 dager Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Sånn da tikket akkurat det siste depositumet inn på kontoen min. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpeTTeT Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Åssen ligger det an? er det sånn du har venta med bestillinga fram te du fikk alle deposituma på konto? eller har du bestilt dem? Sorry maset. gleder meg te å sette på løktene :p Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 De er påvei.... Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Weee ;) Jeg kan hente dem i Oslo når de kommer, DeeLuxe. Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Weee ;) Jeg kan hente dem i Oslo når de kommer, DeeLuxe. Den er grei...sier ifra når de er her. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Da kan jeg glede herrene med at lyktene har ankommet norge, ligger på tollen og venter på meg, henter de på mandag. Så da kan folket betale inn det resterende beløpet 450,- + 100,- for de som skal ha det sendt, send meg en pm med navn og adresse det skal sendes til. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Da kan jeg glede herrene med at lyktene har ankommet norge, ligger på tollen og venter på meg, henter de på mandag. Så da kan folket betale inn det resterende beløpet 450,- + 100,- for de som skal ha det sendt, send meg en pm med navn og adresse det skal sendes til. Schweeet! :) Det gikk da fort! Du fikk info'n min ikke sant? glemsk jeg.. sletta alle gamle PM'er for å få plass til nye... Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Det gikk sinnsykt fort da.. Henter hos deg til helga..Må bare få inn lønning ;) wee!! Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg