113deluxe Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Får ikke betalt rest-beløpet før torsdag =/Forsikringen kom, pluss en lei telefonregning med purring.. så da røk budsjettet. Ny lønning kommer inn torsdag, så da kommer også de resterende 550 kronene. Har du sendt mine, eller sender du ikke før du har fått pengene? De er ikke sendt, sender de når jeg ser pengene på kontoen min. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakkje Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Den er grei :) Siter - Golf GTI G60 | Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Er det OK å komme med pengene kontant om jeg skal hente hos deg? Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Er det OK å komme med pengene kontant om jeg skal hente hos deg? Ja det skal gå bra det Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Da var lyktene hentet! Toppers handel! Så til folk som er litt "weery" med å forhåndsbetale til folk over nettet, her er det ingen problemer. Deeluxe anbefales! Var bare det jeg ville si ;) Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpeTTeT Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Lyktene mine ligger i stokke enda gitt. får ikke henta dem før fredag blir det vel. :( Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Da var lyktene hentet! Toppers handel! Så til folk som er litt "weery" med å forhåndsbetale til folk over nettet, her er det ingen problemer. Deeluxe anbefales! Var bare det jeg ville si ;) Vi vil se bilder, Vee :) Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Vi vil se bilder, Vee :) Det regner ute..... :( Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpeTTeT Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 haha. her er det sol og bare vellstand til :D kommer bilde så fort jeg får hjem løktene ;) Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Da var lyktene hentet! Toppers handel! Så til folk som er litt "weery" med å forhåndsbetale til folk over nettet, her er det ingen problemer. Deeluxe anbefales! Var bare det jeg ville si ;) Godt å høre.:) Må slenge opp bilde når du har montert de. sombrero Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 sneak preview Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
invitro Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 sneak preview me want :( Siter [ ] VW Golf2 Gti 16v 87 mod [x] VW Golf2 CL 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 me want :( Om du får med deg 5 andre så kan vi fikse det vettu. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakkje Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Da var restbeløpet betalt! Sender du dem i mårra? Hadde vært supert :) Siter - Golf GTI G60 | Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Da var restbeløpet betalt!Sender du dem i mårra? Hadde vært supert :) Om pengene er inne på kontoen min imorgen så skal jeg sende de, hvis ikke blir det lørdag.:) Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg