Danna Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Deluxee: Kan muligens komme innover i morgen kveld å hente dem ? Hvis det passer for deg ? Hvis ikke så henter jeg dem på søndag :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Deluxee: Kan muligens komme innover i morgen kveld å hente dem ? Hvis det passer for deg ? Hvis ikke så henter jeg dem på søndag :) Det skal gå bra det, skal være hjemme jeg da. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Det skal gå bra det, skal være hjemme jeg da. Blir nok antageligvis ikke før søndag allikevel. Hehe Skal hente no 440 cc/m dyser og no annet snacks samtidig i Oslo da :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valdemar Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Jeg er interessert yodude Invitro er sikkert med? Hadde vært konge med slike ja. Håper det er fler som vil ha? happyhappy Siter Dont take life too seriuosly, you never get out alive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Det regner ute..... :( Fortsatt? ;) Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Da var restbeløpet betalt!Sender du dem i mårra? Hadde vært supert :) Da er lyktene sendt, du har fått pm med sendingsnummeret. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakkje Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Goodie :) Gleder meg, skal legge ut bilder når de er komt på :) Må først fikse en girolje-lekasje :( Siter - Golf GTI G60 | Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Goodie :)Gleder meg, skal legge ut bilder når de er komt på :) Må først fikse en girolje-lekasje :( Tygg en Ekstra og klistre på...funker som faen,hehehe;) Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Noen som har fått satt på lyktene ennå da? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Noen som har fått satt på lyktene ennå da? Ja, bilder kommer senere. Bilen er ikke helt finito ennå Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Nå var akkurat Danna her og hentet lyktene sine, dvs at alle har fått lyktene sine nå, bakkje får vel sine imorgen eller vil jeg tro. Håper alle blir fornøyde med lyktene sine. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 De er nydelige :) Sette på etterpå! :D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpeTTeT Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Da har jeg fått satt dem på :) Før: Etter: Ka du trur? ;D Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Da har jeg fått satt dem på :) Før: Etter: Ka du trur? ;D Nice! :titties: Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 nice Dagfinn! thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg