Gå til innhold

Selges: Saab 9-5 2,0t linear Personbil 2002, 54000 km., kr. 279.000,-

Ranger emnet

ozzy

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

260" er vel en bra pris det. Kanskje legge ut et interiørbilde? Synes 9-5`ene er veldig gode biler. Hvilken type interiør er det? Fadern har en prikk lik selv som jeg låner innimellom. Møtte J. Stoltenberg på Statoil Nordstrand sist jeg var ute og cruiset, og han kjørte dønn lik bil han og. Synes han stirret fælt på bilen iogmed "kjendiser" vanligvis turer på uten å kikke noe særlig til hverken venstre eller høyre. :) Måtte gi hverandre anerkjennende blikk.

Forrige 9-5`en fadern hadde, kjørte vi ca 100.000km før den ble byttet ut, og det eneste som hadde gått i stykker i løpet av 100.000km, var den integrerte cd-spilleren som min hardhendte lillesøster herpa.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

260" er vel en bra pris det. Kanskje legge ut et interiørbilde? Synes 9-5`ene er veldig gode biler. Hvilken type interiør er det? Fadern har en prikk lik selv som jeg låner innimellom. Møtte J. Stoltenberg på Statoil Nordstrand sist jeg var ute og cruiset, og han kjørte dønn lik bil han og. Synes han stirret fælt på bilen iogmed "kjendiser" vanligvis turer på uten å kikke noe særlig til hverken venstre eller høyre. :) Måtte gi hverandre anerkjennende blikk.

Forrige 9-5`en fadern hadde, kjørte vi ca 100.000km før den ble byttet ut, og det eneste som hadde gått i stykker i løpet av 100.000km, var den integrerte cd-spilleren som min hardhendte lillesøster herpa.

jepp 9-5 er en nydelig bil, den går faktisk like godt som Aero med 250hk automat, om man ppc chipper. 220hk og 360nm;)

9-5 = diskret eleganse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som kjøper 9-5 bryr seg ikke så mye om hvem som har laget motoren, men det er jo klart at 2,2TiD`en ikke er den mest moderne på markedet. By the way er jo diesel`en også en turbomotor, og bensinmotorene er jo kombinert Opel/Saab kreasjon bare med tunet lyd.

Men stasjonsvogn er mest ettertraktet, og med de oljeprisene som kommer fremover er det ikke rart folk vil ha diesel.

Kjørte 9-5`en med snitt på 0,55 på mila Trondheim-Oslo, og den veier vel over 1500kg om jeg ikke husker feil. Da var vi 2 i bilen med bagasje. I tillegg mister du mindre av skyvet når du har lastet bilen full med folk og bagasje. Var grei fart i Saab`en selv når jeg hadde ett tonn på slep.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider