Gå til innhold

Blå e36 coupe sett parkert i porsgrunn i det siste (bilder)!!

Ranger emnet

Azzido

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er skikkelig trasig om dette er en 316, så fin e36 trenger skikkelig motor oxo =)

han har treffe perfekt på valget av deler, perfekt lakk, fete felger hvor de bakerste er noe breiere enn foran. så den var valsa endel, ikke akkurat beste resultatet det men... hadde starta å ruste i hjulbuene virka det som.

sorte baklykter passa helt ypperlig til fargen, vinga blei ikke spess overkill, forde om jeg ikke er noen tilhenger av store vinger. stilig med de røde sparco? stolene inni, moderat sota ruter hele veien+++

kan virke som eisenmann eksos pga plasserina av endestussene, ene stikker mere ut enn den andre og da vil til og med en 316 få genial lyd =)

masse snax her =) jeg falt pladask for den, men kan være noe med fargen? =)

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hakke sett bilen før, men mine syn er:

1. Fargen kunne glinsa litt mer, blei for blass eller.no om det ikke bare er fordi det er dårlig vær på bilde da. Liker fargen din Azzido bedre.

2. Vinga blei litt overkill for min smak, minner meg om en hvis 323f som var på TG i påska, hihi.

3. Stylingen, senking og felgane var veldig fint, likte det, ikke så veldig originalt i bmw miljøet følte jeg, hehe.

Men alt i alt, en fin bmw :) og synd det er 316, men er ikke alle som har råd til begge deler, hehe.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp i E36, men ikke i E46, der begynner coupèene fra 318i.

Correct me if I'm wrong...!

Den kom jo i Compact da, er jo "liksom" coupe det, hehe :)

Henger meg på flere her som sier at sota lyktene passa til blåfargen, helt klart. Ellers en noe slitt bil, her og der. Pen farge og bonus for klarglass tåkelykter og felger :) Ellers liker jeg ikke Rieger Infinity kit'et.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hakke sett bilen før, men mine syn er:

1. Fargen kunne glinsa litt mer, blei for blass eller.no om det ikke bare er fordi det er dårlig vær på bilde da. Liker fargen din Azzido bedre.

2. Vinga blei litt overkill for min smak, minner meg om en hvis 323f som var på TG i påska, hihi.

3. Stylingen, senking og felgane var veldig fint, likte det, ikke så veldig originalt i bmw miljøet følte jeg, hehe.

Men alt i alt, en fin bmw :) og synd det er 316, men er ikke alle som har råd til begge deler, hehe.

kunne vel trengt en polering ja =) jeg syntes fargen min er fin oxo, men hadde vel ikke sagt neitakk til denne fargen heller =)

ellers er denne bilen rå, har ikke noe annet å si jeg.. utenom den stakkarslige motoren da

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt merke til denne jeg og. Veldig pen.

Ser ut som en m3, høres ut som m3, men mer vet jeg ikke..

Er det ikke slik at 316 og 318 har 4-sylindrer, 320 og 325 + M3 har 6-sylindre? :roll:

Ugly is in!

- 09 Scirocco, 82 Golf C

x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6

VWAUDI-Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider