runar Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Hei... Er det noen som vet hvor jeg får kjøpt panserløftere som passer til Corrado? Helst Norske internettbutikker. El.er det noen som skal selge :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Hva er panserløftere? doh Vet at jeg høres helt fjærn ut,men jeg vet rett og slett ikke hva det er... Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Gassdempere som holder panseret oppe...slik mange biler har for å holde luka oppe bak. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Hei... Er det noen som vet hvor jeg får kjøpt panserløftere som passer til Corrado? Helst Norske internettbutikker. El.er det noen som skal selge :) selger jo sånne små dempere på biltema, hadde ikke det gått an å tilpasse? Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 BileXtra har slike universal gass dempere til 226,- Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Hei... Er det noen som vet hvor jeg får kjøpt panserløftere som passer til Corrado? Helst Norske internettbutikker. El.er det noen som skal selge :) autospar.no har panserløftere til corrado... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 åh!åja sånn ja,men vet liksom aldri hva som er hva... doh Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg