nismo_power Skrevet Februar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2003 Noen som har no erfaring eller hørt noe om senkefjørene til Lesjøfors? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Februar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2003 jeg har hatt dem på en 240, og en kompis hadde på sin golf 2.. funka helt greit.. ganske faste. ikke no problem med at de ble lavere ettehvert osv.. tuv godkjente seff... og senkinga stemte ganske bra med det de var oppgitt til Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Originally posted by nismo_power Noen som har no erfaring eller hørt noe om senkefjørene til Lesjøfors? Jeg har hatt Lesjöfors fjærer på 2 biler, og vært veldig fornøyd. Den siste gangen ble det noe rot med bestillinga mi, Rodin som er importør i Norge klarte ikke å ordne opp i det, så jeg ringte til Lesjöfors Fjädrar AB og fikk ganske fort kontakt med en hyggelig fyr som sendt meg nye fjærer i posten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 jeg ville personlig valgt FK automotive fjører/dempere jeg har bare positivt å si om dem + prisen er grei kan kjøpes på capri zone tuning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 står på esken til lesjøfors at de senker ca. 30-50mm. synes det virker litt jalla jeg. har selv hatt dem på en 240 et år og synes de var løene.... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Hei Ole Kr. Kjøp Eibach! Jeg har hørt bare bra om dem. (kan hende jeg får høre noe negativt nå?) Bare ikke kjøp no billig drit så... Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Jeg har H&R på min! Stive og jævelige! akkurat slik jeg vil ha dem! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 En ting å bestemme seg for er om du skal ha linære (tror jeg det heter) eller progressive fjærer. Dvs om de er harde hele veien (linære) eller om de skal være myke til vanlig kjøring og harde når det kjøres hardere (progressive). Eibach sine er progressive. Jeg satte akkurat på slike og er storfornøyd! Komforten er faktisk veldig lik som orginal fjæring, men over større humper fjærer de mykt, men bestemt. Likevel er de stive nok til sporty kjøring på svingete vei hvor jeg føler at jeg har all verdens veigrep. Linære er sikkert aller best for dem som vil ha en stiv bil og gjerne vil kjøre litt på bane osv? Just my 5cent... Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Kvaliteten til Eibach er vel på topp men jeg hadde et sett på en Focus og den var ubehagelig stiv! Kjøpte Vogtland fra AST Performance i Bergen og de var helt nydelige! Kjører forøvrig Mondeo med Eibach nå og der fungerer det helt topp så det varierer etter bilmodell! Uansett så tror jeg det meste untatt Jamex er bra! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Halla Jeg har hat Eibach på enb Passat og en Focus Passaten ble litt høy. Greie kjøre egenskaper Focusen ble det litt bedre høyde på og stiv akkurat slik jeg ville ha den. Kjøpte H&R fjører men en kødd rappa bilen min før jeg fikk de på så de har jeg ingen erfaring med. Foretll litt hva du ønsker av fjærene dine Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Kompis hadde de på en Ascona C... gikk rett i bånn bak når man hadde noe mer enn en person i baksetet.. (1 + bagasje eller flere personer..) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg