Gå til innhold

700r4

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei skulle kjøre bilen min til eukontroll idag, og hvips der sluttet den å gire vidre fra 2 gir og oilen er ikke rød lenger heller litt sånn rustrød. helpme Er det noen som har ei billig 700 kasse å selge meg, jeg vil ut å kjøre Camaro NÅ. :hello:

Alt nyere en 1987 er interesant diesel spiller ingen rolle 91106202.

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei skulle kjøre bilen min til eukontroll idag, og hvips der sluttet den å gire vidre fra 2 gir og oilen er ikke rød lenger heller litt sånn rustrød. helpme Er det noen som har ei billig 700 kasse å selge meg, jeg vil ut å kjøre Camaro NÅ. :hello:

Alt nyere en 1987 er interesant diesel spiller ingen rolle 91106202.

Du får den sikkert overhalt på ei ukes tid hvis du tar kontakt med de jeg postet informasjon om i en annen tråd.

Høres veldig ut som en feil på oljepumpa, har opplevd lignende feil selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får den sikkert overhalt på ei ukes tid hvis du tar kontakt med de jeg postet informasjon om i en annen tråd.

Høres veldig ut som en feil på oljepumpa, har opplevd lignende feil selv..

t

Olja er svart og lukter brent, og Matic i Skien sier at hendelseforløpet tilsier at bandene er brent, jeg har hat bilen lagret i 3 år og med ulike mellomrom har jeg startet bilen siste år har bilen blit startet og flyttet rundt på et stort lager og det har vært endel rivstarter rundt på dette lagret og da med 4-5 liter olje for lite brenner vist tredje og fjerde gir først. Også trenger jeg to kasser en som jegkan overhale selv med bare de beste bitene, skal ha vortec topper iløpet av sommeren eller så blir det 383 med vortectopper neste vinter og da trenger jeg ei god kasse, og så har jeg en 59 elcamino som trenger ei kasse jeg har nok av biler å putte ei 700 kasse i så derfor er jeg ute etter å kjøpe ei billig brukt ei, å ha en stund.

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider