Kebab gud Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 var ute å spaserte med mine hunder nå nettop da en Infiniti FX kjørte inn mot sandefjord fra E18.. jeg fikk desverre ikke set skiltene om den var norsk eller svensk. men en ting kan jeg si.. den hadde riktig farge... den gull/brune fargen en FX SKAL ha vet heller ikke hvaslag motor det var in den.. mest pga en styg civic som kjørte bak med Ricerpotte.. men en ting skal sies .. de er nydlig.. dette er andre gangen jeg ser en av de i norge og andre gangen jeg må si.. nydelig.. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 En sånn en? Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet April 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 stemmer .. samme farge også Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg