Gå til innhold

opel vectra b oppussing og opgradring

Ranger emnet

dansken

Anbefalte innlegg

80 mm skal gå bra det venter på priser fra danmark må selvsakt kjørre meget pænt over farts demper mm..........

lavt blir det =) ps: kan forkommer div stavefeil dette stammer fra att eg dansk....... har aldrige gått på norsk skole så alt retskriving er selvlært ...

BMW 525 D  E 61
TOURAN TID

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ehuuum, 80mm ????? sick sick..

har selv 40/30 og med de orginale sommerfelga som er 195/50R14 så slår jeg enten nedi eller subber her og der, fartsdompler er 0 problem, men norske veier gennerelt suger.. Kjøp et justerbart i alle fall, så du kan heve den litt igjen når du har funnet ut at 80mm var alt for mye..

I see funny people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehuuum, 80mm ????? sick sick..

har selv 40/30 og med de orginale sommerfelga som er 195/50R14 så slår jeg enten nedi eller subber her og der, fartsdompler er 0 problem, men norske veier gennerelt suger.. Kjøp et justerbart i alle fall, så du kan heve den litt igjen når du har funnet ut at 80mm var alt for mye..

justerbart ja må nok det har jo 60mm senk nå og det går rimligt bra men må selvsakt kjørre seint over farts demper

justerbart koster mye cash

BMW 525 D  E 61
TOURAN TID

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tok ut katalysatoren banka den opp med en stor hammer ....... så ristet eg ut alt inmaten. så satte eg den sammen .

merker litt bedre aks og lyden er mye bedre rev vekk det gamle eksos anlegget og kjøpte dansk 2,5 tommer helt frem

har læst att uten kat blir det ca 10 hk men det er forskelligt fra bil til bil

BMW 525 D  E 61
TOURAN TID

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

i dag tok eg rusta på opel rark ikke alt men tok det verste angry

se skrek bilder dette er en 96 model vilt mye rust skal lakke dette senere men først slipte eg dette helt ned til metallet og dereter ati rust middel 2 lag

må nok sveise inn nye plater i dørhengslet angry

rustfaen1.jpg

rustfaen2.jpg

rusfaen3.jpg

BMW 525 D  E 61
TOURAN TID

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...
  • 2 months later...