Pedersen Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Hadde akkurat fått satt på sommerdekkene, og gledet meg virkelig til å få prøve Primera'en med sommerdekk. Men idet jeg skal til å kjøre ut av parkeringsplassen, ryker fan meg clutchvaieren angry Og det værste er at de ikke får inn vaier på verkstedet før på tirsdag. Så jeg må nå være uten min kjære Primera hele helgen :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antyoui Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Hadde akkurat fått satt på sommerdekkene, og gledet meg virkelig til å få prøve Primera'en med sommerdekk. Men idet jeg skal til å kjøre ut av parkeringsplassen, ryker fan meg clutchvaieren angry Og det værste er at de ikke får inn vaier på verkstedet før på tirsdag. Så jeg må nå være uten min kjære Primera hele helgen :( kondolerer!,,,,eg får ikkje brukt bilen min på ei veke fordi eg sender den med en kompis som skal montere på senkesett og ta 4hjulskontroll....imellomtida må eg kjøre en sur gammal opel astra chicken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 kondolerer!,,,,eg får ikkje brukt bilen min på ei veke fordi eg sender den med en kompis som skal montere på senkesett og ta 4hjulskontroll....imellomtida må eg kjøre en sur gammal opel astra chicken da vill eg benytte muligheten til å kondolere til begge! God helg foresten! Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg