Gå til innhold

16V KR motor

Ranger emnet

Urgolf

Anbefalte innlegg

Selges nå helt sinnsykt billig!

P3290024.jpg

ALT selges nå til latterlige 3000kr til den som kommer og henter alt sammen, pga. alvorlig plassmangel!

16V KR motor m/girkasse, og en hel haug med annet 16V golf tilbehør som komplett ledningsnett (Og da mener jeg komplett!)til golf 2 16v, bremsekraftforsterker og mye mer som jeg ikke kommer på i farten..

For å si litt om motoren, så er det en tatt fra en 1986mod Golf gti 16V (KR), følger med girkasse som er lakkert blå, og påmontert 90mm flenser på kassen for montering i golf 1/caddy o.l.(følger med orginale 100mm flenser)

Motoren har ikke vært startet etter den sto i donorbilen, og det har etter den tid vært montert kvasskammer (kostet 3000kr,følger med!)på den med en heller noe uklar merking, så den har ikke vært forsøkt startet etter den fikk de kammene

Girkassen ble overhalt for 8000 for 10k km siden (kvittering) og fremstår som i god stand

Bør hentes utenfor bergen!(sotra) TLF 97074767

EDIT: Det er også montert nytt kamdrev og register reim

-86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt

x85`Audi Urquattro 10vt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

solgt for 3000???når henter de den??3500 då??

90mod:Golf Syncro TD (bruksbil)

83mod:Einser Golf 1,1 (prosjekt)

x85mod:Golf 1,6 ombygd til GTI 8V-deretter 16V

x 84mod:Golf GTI 8V (solgt)

x 84mod:Golf GTI 8V (ribbet og blitt spiker)

x 86mod:Golf 1,6 (ribbet og blitt spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fahn! Hadde eg verrt innpå her tidligare å sitt tråden sko eg tatt ann på sekundet!

O Saab 900S (1997 - Bruksbil)

X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil)

X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil)

X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil)

X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)
X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)
O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI)

Lenke til kommentar
Del på andre sider