Gå til innhold

Vrake bil, hvilke papirer trengs?

Ranger emnet

Jeez

Anbefalte innlegg

Nå er tiden inne for å bli kvitt den helvettes rusthaugen som har stått i vegen på tunet i 2 år i påvente av at noen vil ha den. Ingen har meldt seg og siden annledningen byr seg, blir den nå vraka.

Når vi møter oppe på biloppsamlinga, hva må ordnes av formaliteter? Rekner med det ikkje er bare å møte opp med hvilkensomhelst bil og at de vraker den på kommando.

Alle de siste papirer blei levert Vegvesenet når skilta blei levert. Er alt som trengs samtykke fra siste eiger?

Volkswagen - Da weißt man, was man hat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var å vraket en bil på onsdag som jeg ikke hadde vognkort eller noe på

bilen var ikke levert omreg til meg engang..

det eneste de trengte var reg nr på bilen og understells nr..

siden jeg ikke visste understells nr så ba de meg gå ut å rive av den platen det stod på

Så spurte de bare hvem pengene skulle utbetales til og jeg måtte gi navn, adresse og person nr

Så i grunn kan en levere inn hvem som helst sin bil til vraking

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller du kan stikke på biltilsynet og be om autosys på bilen. Da får du ett papir på bilen som inneholder all infoen de trenger

de fleste huggere har jo begrensa adgang til biltilsynets server de og,

så du trenger bare et rammenr egentlig.

sist jeg hugde en bil måtte de ha underskrift av den personen bilen sist sto registeret på.

så da sjansa jeg på og fake underskrifta til han far sombrero

'01 Alfa 147 2.0TS SS

'76 Ascona 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider