Gå til innhold

ØK. Golf 2 GTI motor/hel bil!!!!!

Ranger emnet

amoniakk

Anbefalte innlegg

Har en 87 modell med stygt / bulket karosseri som jeg egentlig skulle bygge opp til bilcross.

Bilen er ribbet innvendig, starter og går og har også servostyring.

Har en kjøper som skal bestemme seg, innen torsdag og har lovet å vente til den dagen da han har en energolf gatebil som jeg isåfall overtar.

Bilen går for Kr. 4500 og må hentes i Hokksund.

Men som nevnt - jeg må vente til etter torsdag.

Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en gti motor stående komplett. med bensin pumpe. kjøpte motoren fodi jeg skulle sette den i golfen min, men jeg ga faen. har ikke tid. 7000 kr med senkesett. ene drivakselen må byttes. kan også få med bakspindel med skive bremser.

1988 Opel Omega 2,4

1992 Audi 80cuope 2,3E

2005 VW Passat 1,9 TDI[/color]

2005 VW Transporter 2,5TDI 4motion

SRS Motorsport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en gti motor stående komplett. med bensin pumpe. kjøpte motoren fodi jeg skulle sette den i golfen min, men jeg ga faen. har ikke tid. 7000 kr med senkesett. ene drivakselen må byttes. kan også få med bakspindel med skive bremser.

Ok... Står motoren i en bil? Hvor langt har den gått?

Er dette en 8v - eller en 16v?

- 1986 Golf 2 GTI 16v

- 1988 Golf 2 G60

- 1988 Golf 2 1.6 cl

- 1983 Golf 1 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da fikk jeg telefon fra han som kanskje skulle ha GTI`n og han skal ikke ha den likevel.

Som nevnt dette er en 87 modell GTI, ribbet innvendig og er bulket i karosseriet. Karrosseriet kan du selge til en som driver med bilcross ev. levere det hos huggeren og få 1500 i vrakpant

Motoren starter og går og det er også servostyring på denne.

Pris: 4500 hentet i Hokksund ev. Drammen

Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten hastet det ikke eller så har han fått tak i delebil. Ikke vet jeg, men tråden stoppet opp.

Har som nevnt en 87 modell ribbet toergolf GTI som starter å går, men karosseriet er det ikke mye å spare på.

Det er også servostyring på bilen.

Pris for bilen slik den står er 4500, men sender du karosseriet til hugger`n får du mye bra deler for tre lapper. Km telleren står på 175500 så om dette stemmer burde det gå sn stund til.

Kanskje noen andre er interessert?

PS. Selger kun hele bilenslik den står.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten hastet det ikke eller så har han fått tak i delebil. Ikke vet jeg, men tråden stoppet opp.

Har som nevnt en 87 modell ribbet toergolf GTI som starter å går, men karosseriet er det ikke mye å spare på.

Det er også servostyring på bilen.

Pris for bilen slik den står er 4500, men sender du karosseriet til hugger`n får du mye bra deler for tre lapper. Km telleren står på 175500 så om dette stemmer burde det gå sn stund til.

Kanskje noen andre er interessert?

PS. Selger kun hele bilenslik den står.

Alle bremser/understell er komplett?

Alle deler jeg trenger til ombygging og godkjenning med andre ord?

Hvis ja, Send meg en pm!

Omega A - 16v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider