Gå til innhold

kjøpte meg biL!!

Ranger emnet

ryuujin

Anbefalte innlegg

Halla!

De fleste husker sikkert hvor masete jeg har vært i det siste med hensyn til bilforslagene mine...

Men nå har jeg endelig valgt en bil, det ble en blå metallic Peugeot 406 2.0l SV.

Den har regnsensor, fjernstyrt sentrallås, 4x vindushever, startsperre med alarm... og mye annet. Alu felger på sommer og vinter dekk.

Den er gått ca 148.000km, og jeg betalte 79.000kr inkludert registreringa(kosta egentlig 79.000 + reg avgift kr 5.900.).

De tidligere eierne var en familie, og de vokset og tok skikkelig vare på bilen(så godt vare at det nesten virker psykotisk). Den er 100% strøken(ikke en eneste antydning til ripe) og helt helt 100% ren og fin invendig også.

Den har ca 135HK.

Er så utrolig godt fornøyd! Det føles som ett skikkelig kupp. Eneste grunnen til at de forrige eierne byttet ut bilen var at de visstnok hadde kjøpt en litt for dyr campingvogn som bilen ikke kunne dra(vognkort).

Og det beste er at jeg bare betaler 10.000kr i året på forsikringa.

Skal få opp noen bilder... Er veldig kry av "rånekjerra":

Lenke til kommentar
Del på andre sider

javel da... familieraceren...

menne, jeg har nå også planer om å skaffe meg ett effektanlegg til denne bilen... har dere noen formening om hvor mye det koster sånn ca(8000kr?). Jeg har absolutt ingen peiling på hvor dyrt dette er.

Og, hvor mange hester øker det med?

tviler du får no ekstra effekt!

å for all del! ikke gjør en slik bil til en rånekjerre!! :)

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider