CoDEmASTeR Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Hvordan skal man komme til for å få strammet disse? Dørhåndtaket på den ene døra bak på bilen min er noe løst, og jeg kunne tenkt meg å få strammet den/evt. byttet den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Hvordan skal man komme til for å få strammet disse?Dørhåndtaket på den ene døra bak på bilen min er noe løst, og jeg kunne tenkt meg å få strammet den/evt. byttet den. Dørhåndtakene på min E30 sitter skrudd på utsiden på undersiden av håndtaket.. Dra dørhåndtaket opp (som når du åpner døra) og kikk under.. Der er det en skrue på hver side.. Men hver forsiktig, de er ofte rusta fast.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoDEmASTeR Skrevet April 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Takker, skal prøve dette. Tenkte ikke på at jeg måtte inn fra utsiden ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoDEmASTeR Skrevet April 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Ah, du har misforstått... Tenkte på selve mekanismen som det ytterste dørhåndtaket er festet til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Ah, du har misforstått... Tenkte på selve mekanismen som det ytterste dørhåndtaket er festet til. Å sånn ja, sorry.. Sitter det ikke to stjerneskruer på enden av døra? Eller blander jeg med andre biler nå? Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg