Kennet Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 hva heter den sangen som går noe lignende dette : "Digger dei, digger dei, digg digg digg digg digg digger dei" osv Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaPowah Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 hva heter den sangen som går noe lignende dette : "Digger dei, digger dei, digg digg digg digg digg digger dei" osv Mener det skal være en sang fra Sesam Stasjon. "Max Mekker" som synger sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet April 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Mener det skal være en sang fra Sesam Stasjon. "Max Mekker" som synger sombrero Ja stemmer at han har en sånn han også, men det er ikke den jeg tenker på, den går ikke slik! Jeg har forresten den sangen fra max mekker Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 sett på idol?? :rolleyes: Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet April 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 sett på idol?? :rolleyes: hehe joda... :P Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Sangen heter: "Jag diggar dig". og ble originalt sunget av Wenche Myhre sammen med Povel Rammel. :) Jøss, alt jeg vet! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Er det ikke "Dirty oppland - digger det/kan du digge det" du tenker på da? Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg