Gå til innhold

Arctic Streetmeet Polarbadet 2005.

Ranger emnet

silverNSX

Anbefalte innlegg

Hei

Edit: Treffet er på Polarbadet. Sjekk meldingene i denne tråden og da særlig de siste for oppdatert info.

Her kommer litt oppdatert info:

Det vil blir premier for flere tusen kroner. Det vil bli plakater rundt omkring overalt. Det vil bli mulighet for de som vil å bade på Polarbadet. Det vil bli mulighet for å kjøpe brus og grillmat.

Det vil også bli mulighet for å kjøpe t-skjorte. Layout er ikke helt klart ennå men blir noe som dette T-skjorte

Send mail til streetmeet@bergvill.com hvis du vil forhåndsbestille en t-skjorte eller har spørsmål du ikke finner besvart i denne tråden.

Du melder din ankomst her: http://treff.roadrush.no/

Mvh

Martin Bergvill

Club Honda

(Infoen under er foreldet)

----------------------

Hei

Postet akkurat dette under på Club Honda forumet på denne linken:

Treff Setermoen/Målselvfossen 18. juni 2005

"Hei

Vil med dette invitere de som vil være med til ett uformellt biltreff på Setermoen/Målselvfossen lørdag 18 juni. Du trenger ikke nødvendigvis ha en Honda.

Invitasjon er gått ut til "alle" i regionen.

Meningen er å møtes på Setermoen, mest sannsynlig Målselvfossen i løpet av lørdags formiddag 18. juni. Tidspunkt og sted vil vi komme nærmere tilbake til. Men det vil bli i nærheten av Setermoen.

På Setermoen/Målselvfossen parkerer vi. Åpner eventuell panser eller luken bak å viser det vi måtte ønske. Så sparker vi i dekkene til hverandre mens vi utveksler erfaringer og en hel del skitprat. Kanskje spiser vi litt for de som måtte ønske det. Så kjører vi i kortesje til Setermoen "sentrum" eller noe sånt for så å kjøre hjem den veien det måtte passe.

Det er ikke lagt opp til noe program ut over dette da jeg ikke tror det er nødvendig.

For de som måtte være interessert i dette så post gjerne her. Send meg en mail på streetmeet@bergvill.com eller en pm her på forumet. Eller en tekstmelding eller ring på 90199462.

Har dere venner som vil være med uansett bil så ta de med. Vi diskriminerer ingen uansett hvilket kjøretøy dere har.

Dette blir moro.

Mvh

Martin Bergvill

Member #251, Honda NSX 1991 Sebring Silver

Regionsleder Nord Club Honda

"The Acura NSX is what happens when you chase a dream instead of the competition""

For de som er interessert så står det info over på hvordan dere kan komme i kontakt med meg. Post gjerne her eller pm på dette forumet. Sjekker og svarer jevnlig.

Håper dere synes dette høres interessant ut. For de som ikke vet hvor Setermoen er så er det midt i mellom Narvik og Tromsø.

Mvh

Martin Bergvill

91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos

08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 369
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heisann!

Kommer kanskje,hadde vært morro å sett på illsinte vtec monstre!

Er det så mange hondaer i nord da?Også får jeg håpe jeg ser s2000 eller nsx da ;)

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Kommer kanskje,hadde vært morro å sett på illsinte vtec monstre!

Er det så mange hondaer i nord da?Også får jeg håpe jeg ser s2000 eller nsx da ;)

Hei

Flotte greier.

Av NSX'er så kommer det garantert min samt en svart fra Harstad. Av andre VTEC Honda'er en fresh Civic VTI fra Sortland samt litt av hvert andre ting håper jeg.

Vet ikke av noen S2000 her nordpå dessverre, men vet du av noen i nærheten av deg så inviter dem med.

Mvh

Martin Bergvill

91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv ikke honda,men sikkert noe fra tromsø som skal?

Honda er faktisk en av favorittbilene mine,selv om jeg er 120% alfist.

Også må man jo støtte bilsamfundet når det er i nord ;)

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv ikke honda,men sikkert noe fra tromsø som skal?

Honda er faktisk en av favorittbilene mine,selv om jeg er 120% alfist.

Også må man jo støtte bilsamfundet når det er i nord ;)

Hei

Som sagt så er det ikke nøye hva du har bare du kommer :)

Kan godt være du kjører derifra i en Honda hva vet jeg :)

Mvh

Martin Bergvill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Postet akkurat dette under på Club Honda forumet på denne linken:

Treff Setermoen/Målselvfossen 18. juni 2005

"Hei

Vil med dette invitere de som vil være med til ett uformellt biltreff på Setermoen/Målselvfossen lørdag 18 juni. Du trenger ikke nødvendigvis ha en Honda.

Invitasjon er gått ut til "alle" i regionen.

Meningen er å møtes på Setermoen, mest sannsynlig Målselvfossen i løpet av lørdags formiddag 18. juni. Tidspunkt og sted vil vi komme nærmere tilbake til. Men det vil bli i nærheten av Setermoen.

På Setermoen/Målselvfossen parkerer vi. Åpner eventuell panser eller luken bak å viser det vi måtte ønske. Så sparker vi i dekkene til hverandre mens vi utveksler erfaringer og en hel del skitprat. Kanskje spiser vi litt for de som måtte ønske det. Så kjører vi i kortesje til Setermoen "sentrum" eller noe sånt for så å kjøre hjem den veien det måtte passe.

Det er ikke lagt opp til noe program ut over dette da jeg ikke tror det er nødvendig.

For de som måtte være interessert i dette så post gjerne her. Send meg en mail på nsx@bergvill.com eller en pm her på forumet. Eller en tekstmelding eller ring på 90199462.

Har dere venner som vil være med uansett bil så ta de med. Vi diskriminerer ingen uansett hvilket kjøretøy dere har.

Dette blir moro.

Mvh

Martin Bergvill

Member #251, Honda NSX 1991 Sebring Silver

Regionsleder Nord Club Honda

"The Acura NSX is what happens when you chase a dream instead of the competition""

For de som er interessert så står det info over på hvordan dere kan komme i kontakt med meg. Post gjerne her eller pm på dette forumet. Sjekker og svarer jevnlig.

Håper dere synes dette høres interessant ut. For de som ikke vet hvor Setermoen er så er det midt i mellom Narvik og Tromsø.

Mvh

Er bilen ferdig så er jeg med,helt klart!Ser du har tatt NSX'n ut av vinterlagring nå..........!Fine greier :rolleyes: Du får hive deg litt mer med oss som er skikkelig intressert i biler og gjør litt ut av de.Du vet hvor vi holder til på kveldene,hehe!Mye bil-prat mellom oss,ikke bare tøv å tull.Slik de fleste i byen tror!Tar kontakt via PM ang. noe greier som jeg kansje synes vi skulle fått til.

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=69374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glatt med på kolonne fra tromsø. Må bare ta meg fri fra jobb :rolleyes: Liker at folk tar initativ til treff! Dette er jo en mulighet til å få sammlet oss i nord :) Stå på !

ps.: silverNSX, det gikk fort for seg forbi meg i Narvik tunnelen i fjor...

Audi S3 2001

xAudi A3

VW-Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glatt med på kolonne fra tromsø. Må bare ta meg fri fra jobb :rolleyes: Liker at folk tar initativ til treff! Dette er jo en mulighet til å få sammlet oss i nord :) Stå på !

ps.: silverNSX, det gikk fort for seg forbi meg i Narvik tunnelen i fjor...

Hei

Kan hverken avkrefte eller bekrefte at det var meg :)

På generellt grunnlag så kan jeg vel si at når det er "fartshumper" langs veien så prøver jeg å forsere dem så fort som mulig :)

Mvh

Martin Bergvill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æ kjæm kansje med min cosworth,skal prøve å få med mæ han med s2000,han e ikkje tongbett:)

skal prøve å få lakt ut nåkka bilda av biln hannes..

Hei

Flott

Da kan du henge deg med Honda guttene som kjører fra Sortland. Blir nån stykka derifra som blir å komme.

De skal møte han med svart NSX fra Harstad på Tjeldsundbrua samt noen flere Honda fra Harstad. De skal igjen møte oss fra Narvik i Bjerkvik.

Kan bli en lang kolonne dette :)

Mvh

Martin Bergvill

Lenke til kommentar
Del på andre sider