Gå til innhold

Arctic Streetmeet Polarbadet 2005.

Ranger emnet

silverNSX

Anbefalte innlegg

Reklamasjon?? Slå ordet opp i ordboka...

http://www.caplex.net/web/artikkel/artdetalj.asp?art_id=9329538

:google

el`satanical:Joda,den stod der,var antagligvis vår,sølvgrå,17" felger og reg nr. zh11***

Var mest sannsynligvis den du så,eneste alfaen der.

Tja,dragget var helt okey for å si det sånn,mere dautid i fjor,lite folk i fjor,flere biler i fjor og speakeren var akkurat passelig..

Hørte ikke så mye av speakeren da jeg stod i 5 hele timer å tok bilder..:D

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 369
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har vi fått organisert å kolonne kjøringen.Vi møter opp på vekta i Tromsdalen, kolonna vil starte presis kl.11.00 så være litt før avgang.Det vil ikke bli noe venting på forsinkede personer, de som ikke er presis kl.11.00 må hive seg på hjul på eget ansvar :rolleyes: http://www.roadrush.no er oppdatert med infoen.

Mvh.

Christer Eilertsen\ Roadrush Gatebilklubb

Subaru Impreza GT Turbo \ VW Caddy 97"

(x)Ford Sierra 2.0 16v 4x4 91"

(x)Audi A4 1.8TQ Avant 97"

(x)Audi 80 B4 94"

(x)Audi S2 Coupe 91"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har iværtfall KNALLvær å ha treff på! er i bardufoss på 3. uka nå... er 24 grader i skyggen, knallsol ;) var noe politi her midt i uka.. take care. Gidder ikke kjøre til Bardufoss nå i helga, skal tilbake hit på Mandag. Får heller dra opp på polarbadet å se etter burnemerker :)

-95 BMW 320i Cab

-84/91 VW mk2 gti 8v, KW type2, Borbet A 9x16, el-recaro, (prosjektbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk - jeg er fra Bardufoss - bor i Sarpsborg...

Teller på knappene om jeg skal hive meg i GTI-R'n og rase nordover på en liten helgetur....

Ser ut til å bli et bra treff - inkl været...

Jaaaa Knut! Kom hjem!! :D

Ser ut til å bli helt suverent! Skulle btw ha snakke med deg ang. vinter bil... ;) En liten 4x4 med litt gamp i... ;)

Ronny

-----------

Now: 94' Honda Civic VTi EG9

x: 00' S2000

x: 93' Civic VTi HB .::. -=Club Honda Norge=--=Arctic StreetMeet=- .::.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra med litt reklame da,så nsxen på dragget,pen bil,tok foresten bilde av den ;)

Å så var den ikke nyvaska en gang....

Dragget var litt dafft i år. Mer fres på speaker på første racet i fjor + mer liv rundt Prowleren og AmCar. Supra kjørte dårligere tider enn NSXen (uten turbo) gjorde i fjor. :-)

OK, nå er det Street Meet som gjelder! Har pakka bagasjerommet stinnt med t-skjorter, premier, merkemateriell m.m.

Det letter innsjekken hvis dere husker nummeret på påmeldingslisten. Btw 180 påmeldte @ 15:45 i dag :popcorn

Ha en Hondaopplevelse hver dag!

Jon

86 Acura Integra RS, 91 Honda NSX, 04 Honda Accord Tourer i-CTDi Executive, 82 Honda Prelude, 05 Volvo V50 2.0D, 72 Honda N600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare få nevnt det med tidene, behøver vel ikke fortelle HELE historien...

Gikk da kjapt nok på siste draget ditt. ;-)

Ha en Hondaopplevelse hver dag!

Jon

86 Acura Integra RS, 91 Honda NSX, 04 Honda Accord Tourer i-CTDi Executive, 82 Honda Prelude, 05 Volvo V50 2.0D, 72 Honda N600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off-topic da....

Men silverNSX: Bjørnefjell så ikke ut til å være den beste plassen for vogna di på søndagen..... Trodde du skulle forsvinne fortere....

Hei

Så du meg der? Var på vei hjem fra Piteå. Tok det rolig jeg. Alltid noen luringer som sniker rundt i buskene. Var bare tollere og vi hadde bare gammel fyll å deklarere så det gikk greit. :)

Mvh

Martin Bergvill

91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos

08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Da var bilen polert og fin. Er sliten etter 4 timer med vasking og gnikking. Været ser bra ut nå. Satser på at det blir knall imorgen også.

Ønsker alle en god tur. Kjør som folk. Så møtes vi alle klokken 1300 og utover.

Mvh

Martin Bergvill

91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos

08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400

Lenke til kommentar
Del på andre sider